Hop til indhold

Recommended Posts

For et stykke tid siden havde jeg den glæde at aflægge Karin i Nordjylland et besøg. Anledningen var bl.a. disse tråde:

 

>Bedstemorsex i Nordjylland
 

>Moden kvinde Nordjylland

 

som skabte en interesse sammen med lidt private beskeder fra andre brugere herinde på siden.

 

Jeg fik fat på hendes telefonnummer via EkstraBladets hjemmeside hvor hun annoncerer på de dage, hvor hun har vagt (jeg indtastede "Karin" i søgefeltet). Jeg ringede til det oplyste telefonnummer og hørte hendes telefonsvarer igennem et par gange. Det var meget tiltalende, hvordan hun præsenterede sig – en moden kvinde med lidt til gården og gaden, der modtog besøg af mænd mellem 45 og 65 år – og så var der en henvisning til et mobilnummer. Dette prøvede jeg så nogle gange, inden jeg fik bid. Og i telefonen virkede Karin lige så sød og varm, som hun gjorde på sin telefonsvarer.

 

Vi aftalte en tid i den efterfølgende uge, og jeg valgte så to dage inden aftalen at følge op igen for at bekræfte. ”Jo, jo, jeg var i kalenderen” sagde hun, og da vi senere mødtes, fortalte hun mig, at hun var sikker på at aftalen ville blive til noget, fordi jeg virkede seriøs (det er også derfor, at jeg altid laver en bekræftelse). På selve dagen ringede jeg så til hende og fik oplyst et sted nær en motorvejsafkørsel lidt nord for Aalborg. Da jeg var der, ringede jeg igen til hende, og hun guidede mig så det sidste stykke vej til hendes private adresse, hvor det foregik.

 

Som hun fortæller på sin telefonsvarer, starter et møde med en kop kaffe for at finde ud af, om der var kemi for at fortsætte. Det følte jeg nu allerede fra telefonsamtalerne, at der var, og snakken gik lystigt og afslappet. Intet påtaget fra nogen af parterne, men til sidst spurgte Karin så, om jeg havde lyst til at fortsætte, og det bekræftede jeg. Karin er kortklippet, vel 170 cm høj og midt i tresserne, og påklædningen var meget dagligdags. Intet med corsage, nylonstrømper og høje hæle, men kemien gjorde, at hun tændte mig. Samt min overbevisning om, at en kvinde, der er aktiv i den alder og virker til at have lyst til det, er en, som vil være god i sengen.

 

Og det var Karin. Der blev kysset, krammet og nusset. Som hun fortæller på sin telefonsvarer, er det de blide former, hun tilbyder, og ja, det fik jeg i den grad. Missionær, doggy style, her-on-top med mere. Det var rigtig godt. Selv om tiden langt blev overskredet, så var prisen stadig den samme som oplyst på telefonsvareren, nemlig det mindst fircifrede beløb, der findes.

 

Jeg var meget tilfreds med mit besøg, og jeg kan varmt anbefale Karin. Der er vist andre tråde om hende, bl.a. fra hendes tid i Samsøgade i Århus.

Redigeret af Stoevlemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.

 

Jeg vil også gerne have hendes telefonr. i en privatbesked.

 

Med venlig hilsen

 

Nu er jeg ikke ligefrem kendt for at være den skarpeste kniv i skuffen, så jeg vil lige høre om det er tilladt at dele GP nummer i privatbesked?

;)

 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

 

Er der ikke en som kan oplyse det nummer i stedet for det hemmeligheds kræmmeri ? Kan da ikke passe at det er så hemmeligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej.

 

Er der ikke en som kan oplyse det nummer i stedet for det hemmeligheds kræmmeri ? Kan da ikke passe at det er så hemmeligt ?

 

Hej Puffer velkommen til tossernes paradis ;)

Ja de har nogle meget firkantede regler med hensyn til kontaktoplysninger, som også fremgår af følgende passus i regelsættet. 

 

 

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

 

Grunden er vel nok noget med at man skal respektere pigernes privatliv. Der må dog godt linkes til pigernes annoncer, men oplysninger om telefonnumre, eller lignende private oplysninger plejer de ikke at se mildt på.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

når nummeret står i Ekstrabladet kan jeg da ikke forstå det

ikke må deles.

PÅ den anden side kan Ekstrabladet da læses på nettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

når nummeret står i Ekstrabladet kan jeg da ikke forstå det

ikke må deles.

PÅ den anden side kan Ekstrabladet da læses på nettet

 

Hmmm. Kan også være jeg tager fejl.

EDIT: Men for at være på den sikre side vil jeg selv linke til annoncen, hvor telefonnumre står.

Jeg ønsker ikke nogen ballade med ledelsen!

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg har besøgt hende flere gange da hun var i Samsøgade 35

og beretningen om et møde med Karin som beskrevet øverst er

også min oplevelse af mødet med Karin.

 

Dog gider jeg ikke køre helt til Ålborg.  men kommer hun igen til det midtjydske

så skal hun ha besøg igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har slettet et par indlæg som omhandlede efterlysning af en anden pige. Opret gerne en ny tråd under efterlysninger. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stoevlemanden skrev, den 21. oktober 2014 at 12:09:

For et stykke tid siden havde jeg den glæde at aflægge Karin i Nordjylland et besøg. Anledningen var bl.a. disse tråde:

 

>Bedstemorsex i Nordjylland
 

>Moden kvinde Nordjylland

 

som skabte en interesse sammen med lidt private beskeder fra andre brugere herinde på siden.

 

Jeg fik fat på hendes telefonnummer via EkstraBladets hjemmeside hvor hun annoncerer på de dage, hvor hun har vagt (jeg indtastede "Karin" i søgefeltet). Jeg ringede til det oplyste telefonnummer og hørte hendes telefonsvarer igennem et par gange. Det var meget tiltalende, hvordan hun præsenterede sig – en moden kvinde med lidt til gården og gaden, der modtog besøg af mænd mellem 45 og 65 år – og så var der en henvisning til et mobilnummer. Dette prøvede jeg så nogle gange, inden jeg fik bid. Og i telefonen virkede Karin lige så sød og varm, som hun gjorde på sin telefonsvarer.

 

Vi aftalte en tid i den efterfølgende uge, og jeg valgte så to dage inden aftalen at følge op igen for at bekræfte. ”Jo, jo, jeg var i kalenderen” sagde hun, og da vi senere mødtes, fortalte hun mig, at hun var sikker på at aftalen ville blive til noget, fordi jeg virkede seriøs (det er også derfor, at jeg altid laver en bekræftelse). På selve dagen ringede jeg så til hende og fik oplyst et sted nær en motorvejsafkørsel lidt nord for Aalborg. Da jeg var der, ringede jeg igen til hende, og hun guidede mig så det sidste stykke vej til hendes private adresse, hvor det foregik.

 

Som hun fortæller på sin telefonsvarer, starter et møde med en kop kaffe for at finde ud af, om der var kemi for at fortsætte. Det følte jeg nu allerede fra telefonsamtalerne, at der var, og snakken gik lystigt og afslappet. Intet påtaget fra nogen af parterne, men til sidst spurgte Karin så, om jeg havde lyst til at fortsætte, og det bekræftede jeg. Karin er kortklippet, vel 170 cm høj og midt i tresserne, og påklædningen var meget dagligdags. Intet med corsage, nylonstrømper og høje hæle, men kemien gjorde, at hun tændte mig. Samt min overbevisning om, at en kvinde, der er aktiv i den alder og virker til at have lyst til det, er en, som vil være god i sengen.

 

Og det var Karin. Der blev kysset, krammet og nusset. Som hun fortæller på sin telefonsvarer, er det de blide former, hun tilbyder, og ja, det fik jeg i den grad. Missionær, doggy style, her-on-top med mere. Det var rigtig godt. Selv om tiden langt blev overskredet, så var prisen stadig den samme som oplyst på telefonsvareren, nemlig det mindst fircifrede beløb, der findes.

 

Jeg var meget tilfreds med mit besøg, og jeg kan varmt anbefale Karin. Der er vist andre tråde om hende, bl.a. fra hendes tid i Samsøgade i Århus.

Jeg må her melde ind med kommentar

karin er en fantastisk pige der hviler i sig selv 

har mødt hende for et par mdr siden og kan kun meget varmt anbefale hende 

sexen bliver mellem hende og mig 

skal helt sikkert besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må også melde mig ind i koret af dem der er begejstret for Karin 

her får man det der står i annoncen , en meget varm pige og veltalende 

og så er hun hamrende god til blows , det bedste jeg har fået 

lige så man ser sol måne og stjerner , dejlig tøs er hun sgu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Karin er er fantastisk kvinde, hun kan også træffes ved Hurup i Thy, Karin er 100% et besøg vær,

Kik i Ekstrabladet efter annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
Stoevlemanden skrev, den 21/10/2014 at 12:09:

For et stykke tid siden havde jeg den glæde at aflægge Karin i Nordjylland et besøg. Anledningen var bl.a. disse tråde:

 

>Bedstemorsex i Nordjylland
 

>Moden kvinde Nordjylland

 

som skabte en interesse sammen med lidt private beskeder fra andre brugere herinde på siden.

 

Jeg fik fat på hendes telefonnummer via EkstraBladets hjemmeside hvor hun annoncerer på de dage, hvor hun har vagt (jeg indtastede "Karin" i søgefeltet). Jeg ringede til det oplyste telefonnummer og hørte hendes telefonsvarer igennem et par gange. Det var meget tiltalende, hvordan hun præsenterede sig – en moden kvinde med lidt til gården og gaden, der modtog besøg af mænd mellem 45 og 65 år – og så var der en henvisning til et mobilnummer. Dette prøvede jeg så nogle gange, inden jeg fik bid. Og i telefonen virkede Karin lige så sød og varm, som hun gjorde på sin telefonsvarer.

 

Vi aftalte en tid i den efterfølgende uge, og jeg valgte så to dage inden aftalen at følge op igen for at bekræfte. ”Jo, jo, jeg var i kalenderen” sagde hun, og da vi senere mødtes, fortalte hun mig, at hun var sikker på at aftalen ville blive til noget, fordi jeg virkede seriøs (det er også derfor, at jeg altid laver en bekræftelse). På selve dagen ringede jeg så til hende og fik oplyst et sted nær en motorvejsafkørsel lidt nord for Aalborg. Da jeg var der, ringede jeg igen til hende, og hun guidede mig så det sidste stykke vej til hendes private adresse, hvor det foregik.

 

Som hun fortæller på sin telefonsvarer, starter et møde med en kop kaffe for at finde ud af, om der var kemi for at fortsætte. Det følte jeg nu allerede fra telefonsamtalerne, at der var, og snakken gik lystigt og afslappet. Intet påtaget fra nogen af parterne, men til sidst spurgte Karin så, om jeg havde lyst til at fortsætte, og det bekræftede jeg. Karin er kortklippet, vel 170 cm høj og midt i tresserne, og påklædningen var meget dagligdags. Intet med corsage, nylonstrømper og høje hæle, men kemien gjorde, at hun tændte mig. Samt min overbevisning om, at en kvinde, der er aktiv i den alder og virker til at have lyst til det, er en, som vil være god i sengen.

 

Og det var Karin. Der blev kysset, krammet og nusset. Som hun fortæller på sin telefonsvarer, er det de blide former, hun tilbyder, og ja, det fik jeg i den grad. Missionær, doggy style, her-on-top med mere. Det var rigtig godt. Selv om tiden langt blev overskredet, så var prisen stadig den samme som oplyst på telefonsvareren, nemlig det mindst fircifrede beløb, der findes.

 

Jeg var meget tilfreds med mit besøg, og jeg kan varmt anbefale Karin. Der er vist andre tråde om hende, bl.a. fra hendes tid i Samsøgade i Århus.

Send gerne Pb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...