Hop til indhold

Anel/Daniella

Featured Replies

Skrevet

Jeg har her til aften besøgt Anel/Daniella. (A/D)

http://side6.dk/resultatside/?q=anel

Jeg ringede og aftalte en tid. Da jeg ankom blev jeg lukket ind af en meget ung pige.

3 kvinder stod i rummet, men ikke Daniella. Hun var optaget i en time var beskeden.......

Men jeg var velkommen til at vælge mellem de 3 andre :-)

Det havde ikke min interesse. Jeg var kommet pga A/D

Så ud i bilen og vente. Man er vel en tålmodig mand........

3 kvarter efter ringede jeg igen og hun var klar.

Det var hende selv der åbnede døren, og hun virkede oprigtigt som om, at hun var glad for at jeg havde ventet.

Jeg blev tilbudt et bad, men havde lige været i bad derhjemme.

Jeg bestilte en halv time med super-fransk. Pris 700 Absolut i den rimelige ende.

Det franske klarede hun fint, men var dog lidt hurtig synes jeg. Jeg bad hende om at fortsætte lidt, og det gjorde hun uden vrøvl. Dyb fransk var også noget hun kunne :-)

På med regnfrakken uden brug af fingrene. Det kan jeg sgu godt li................

Så stod den på ridetur, og det har hun altså styr på. Først stille og roligt, og derefter mere og mere tempo. Det kostede altså lige en pause................ Ellers var festen stoppet der. Kys med tungen var også på programmet, men man skal selv tage dem ;-)

Nu synes jeg det var på tide med en doggy. Et spejl var placeret op af væggen, så der var frit udsyn til alle herlighederne.

Den holdt jeg ikke længe til..............

Derpå den obligatoriske aftørring.

Så til vurderingen af pigen:

Hendes bryster er meget store, men også liiiiiiidt til den bløde og lange side. Hun har lidt strækmærker på maveskindet og meget tynde ben.

Hun er ret dårlig til engelsk, taler kun spansk. Mit spanske er ikke eksisterende, så det blev ikke til så meget snak.

Hun er til gengæld utrolig sød og smilende. Hun prøvede virkelig at kommunikere det bedste hun havde lært.

Nu er jeg ikke typen der vælger modellerne når jeg køber sex. Da jeg ikke selv er model af udseendet, synes jeg det virker forkert, ikke at vælge en der passer nogenlunde til mit eget udseende.

Lige børn leger bedst. Bare min personlige mening. Andre gør sikkert noget andet.

Heldigvis kan man også få go sex hos "almindelige" piger.

Pigen 7/10 Rigtig sød og go sex

Stedet 5/10 Pænt og rent men ikke noget særligt

Kommer jeg igen 8/10 Jeg tror/håber hun bliver bedre og bedre.

Det  var min  første anmeldelse. Håber den kan bruges. 

-Kontant

Skrevet

Skjulhøj Allé i Vanløse? Hvem var de andre piger på adressen?

Skrevet

Nu er jeg ikke typen der vælger modellerne når jeg køber sex. Da jeg ikke selv er model af udseendet, synes jeg det virker forkert, ikke at vælge en der passer nogenlunde til mit eget udseende.

Lige børn leger bedst. Bare min personlige mening. Andre gør sikkert noget andet.

Heldigvis kan man også få go sex hos "almindelige" piger.

Så du mener hun er grim???  :-P

Skrevet

Det var et direkte dumt indlæg. Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med, så luk røven.

-kontant

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.