Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

Faldt for et par uger siden over annoncen "Absolut Anne Sydhavnen". Ringede og lavede en aftale. Anne er en virkelig sød moden pige midt i 50'erne. Hun er slank og har nogle rigtig store bryster (silikone). Bestilte en gang gensidig fransk og dansk. Jeg må sige at hun virkelig leverede varen. Så er man til modne slanke piger, med store bryster så kan hun anbefales. Samtidig er hun en sød og imødekommende pige. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke finde hende.. sundt hun skulle prøves gerne et link hvis i andre er heldige

 

Du er nødt til at holde øje. Hendes annonce dukker op til tider. Her er hvad jeg fandt.

 

ABSOLUT ANNE SYDHAVNEN.

Superstorbarmet liderlig fræk blondine. Privat/ diskret. Dagtimerne.

2792 4214

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende to gange, senest i sommer. Overraskende flot krop af en moden kvinde at være. Fik fransk og dansk. Fransk var lige hårdt nok (følte man kunne mærke tænderne), men fræk at kneppe (stående) og hun levede sig godt med i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har tidligere haft flere fantastiske oplevelser med Anne - ja hun er moden, men hendes intensitet tiltaler mig. 

Derfor er det også ærgerligt at jeg i længere tid ikke har stødt på hendes annonce. Er der nogen der ved om hun er stoppet?

Zoro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kan kun give jer ret i at det er ærgerligt hvis Anne er stoppet. Har besøgt hende flere gange og hver gang har været en god oplevelse. Man kan kun håbe at hun bare holder en pause.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...