Hop til indhold
Ronaldo

En time cocktail for 300.- og kun uden gummi...

Recommended Posts

Hej med jer...

Jeg spærrede mine øjne noget op da jeg stødte på denne annonce, hvor der tilbydes en halv time cocktail for 200 og en times cocktail for 300.- og så skrive de desuden at de ikke giver massage men kun sex... Og kun uden gummi.

Det må da være en joke, at der er nogen der har skrevet den annonce, eller en mand, som har skrevet en exkærestes telefonnummer i annoncen for at hævne sig på hende...

Alligevel er jeg nysgerrig nok til at vil høre om der er nogen der har prøvet at ringe eller besøge dem. Jeg kunne ikke selv finde på at dyrke ubeskyttet sex, men vil da gerne høre om annoncen er reel. Hvis de dyrkede sikker sex, var det da et tilbud jeg gerne ville betale for... :-)

Link: http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=20958

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ganske tydeligt, at det er en sølle stakkel der prøver at ødelægge deres forretning.

Kan ikke tro det er en normalbegavet der kunne finde på at skrive sådan en annonce.

 

Var der ikke også en lignende annonce for Singha, for et stykke tid siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbenlyst et angreb på pigerne.

Der er nok en stakkel, der har følt sig forsmået og nu prøver at hævne sig.

Set før og det har faktisk den virkning, at pigerne skal bruge en masse kostbar tid på at afvise kunder der har spottet en god deal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...