Hop til indhold
Tip toe

Tror I også vennerne gør det...?

Recommended Posts

Jeg har nogle gange lidt af et tanke-eksperiment. Vennerne og jeg har et meget tæt forhold, hvor vi blander familierne, børnene leger sammen, konerne mødes, osv osv. Så mine venner ved intet om mine erfaringer og rutiner med glædespiger. Det skal slet ikke afsløres og er kun mit domæne.

Men hvad nu hvis de også gør det? Der er jo en del helt almindelige socialt velfungerende lønmodtagende mænd som checker ind hos glædespigen en gang i mellem. Hvad nu hvis din bedste ven også gør det?

Ikke at jeg har nogle begrundede mistanker. Jo, bortset fra en bekendt som pludselig begyndte at køre ud om aftenen ret ofte, for at vaske deres nye bil i vaskehallen. Konen købte den, meeeen.....

Things that makes you go hmmmm .....

Forestil dig en gammel buddy fra barndommen liste ned af trapperne til Cassiopeia. Spøjs tanke. :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant

ikke alle mænd benytter sig af købesex, men jeg tror at over 50% gør det. I forhold eller ej.

 

Jeg kendte engang en GP personligt. Hvad hun ikke kunne fortælle........... Om alle slags mænd. Gifte, ugifte, fra høje og lave sociale lag, politikere, tv folk, sportsfolk, musikere osv osv.

 

Og tit tænkte jeg: DET er løgn......... men det gør jeg ikke mere.

 

Vi er bredt repræsenteret i dette miljø.

 

Jeg har for øvrigt en gang mødt et familiemedlem hos en GP. DET var spøjst. Og det har vi tacklet som de fleste mænd ordner pinlige situationer: Benægt benægt benægt. Og hvis det ikke hjælper så LYV LYV LYV :-)

 

Kontant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved at flere af mine venner har bruget at besøg glædes pige og nogle stadig gør det og de hved os at jeg selv har gjordt det en gang. vi snakker forholds vis frit om det os selv om da er nogle blandt os som ikke har prøvet det.
føler det mere som en naturlig ting. dog hved de ikke noget om mit liv som morten.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget lidt jeg afslører og ingen har nogen sinde spurgt ind til det, så jeg går ikke ud fra at jeg er afsløret.

Så mon ikke også at nogen man kender er lige så god til at skjule deres "ture" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret sikker på, at der ikke er nogen i min nærmeste omgangskreds der køber sex.

Jeg var for nyligt i vegas med drengene - og kom til at tale over mig i en brandert. En enkelt havde været tæt på, men jeg var den eneste med erfaring fra dette univers.

ikke alle mænd benytter sig af købesex, men jeg tror at over 50% gør det. I forhold eller ej.

Jeg tror nu ikke det er Så almindeligt. Skal man tro onkel Google, er det nok et sted mellem 10 og 20 procent der har prøvet at købe sex. Heraf er det angiveligt et fåtal der køber sex mere end nogle få gange.

Når man læser med herinde, kan man nemt få det indtryk, at stort set alle mænd køber sex...

Redigeret af RobinHood

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja.....hvad skal jeg sige...... "Jeg synes sgu egentligt ikke, at det er specielt interessant, at vide om mine mandlige naboer også køber sex engang imellem eller om de leger med plys håndjern når ungerne sover". :)

 

Når det så er sagt, så har jeg lettere ved at huske sandheden end de mange speciel tilpassede løgnhistorier, så stort se alle mennesker der betyder noget for mig ved det. Det gør så også at jeg kender andre mænd der også køber. Er det underligt ? Næ egentligt ikke. Jeg ved da også at min nabo knepper sin kone indimellem, og som den gode nabo har jeg da også sagt, at han bare skal sige til hvis hun trænger til en luksus bedækning, selvfølgelig kun hvis han giver mig et par rum-meter af hans brænde. :)

 

Til spørgsmålet "Jeg ville grine og benytte lejligheden til at få en god snak, hvis jeg mødte en gammel studenter kammarat på vej ud"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sagtens natur et spørgsmål, der forbliver meget hypotetisk.

Da alle folk der gør det ofte er rigtig gode til at skjule det og med rimelig sandsynlighed ville benægte det også ved en anonym undersøgelse er det klare svar "who knows!".

 

Da jeg til enhver tid vil benægte at dette nogensinde kunne have fundet sted - og jeg tror at de fleste andre nok også vil gøre det, er det umuligt at lave et studie.

 

Der har være antagelser om, at ikke engang anonyme spørgeundersøgelser, hvor folk bliver spurgt om noget der er socialt uacceptabelt vil give et retvisende billede - da folk også lyver i anonyme undersøgelser.

 

Tankeeksperimentet er interessant og prøv at forestil dig, at dine venner tænker det samme om dig. Tror du ikke at de vil afvise, at du kunne overveje at købe sex? Jeg er rimelig overbevist om, at min omgangskreds vil være afvisende overfor tanken og ser mig som en god familiefar med klassiske borgerlige dyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...