Hop til indhold

Recommended Posts

Efter længere tids smugkiggerii, er jeg endelig blevet medlem, og vil dele en oplevelse jeg havde for to uger siden.

Lysten overmandede mig, jeg tog en forlænget frokostpause, og så afsted til Joy:

http://www.sexysecret.dk/index.php/component/content/article/9-pigerne/41-dittedejlig

Jeg bliver mødt i døren af en høj, slank og solbrun pige med et smittende smil. Efter eget udsagn er hun 39 somre, men det bærer hendes krop ikke meget præg af, og jeg vil især fremhæve hendes lille, runde numse, og et par usædvanligt velsiddende, små bryster.

Vi aftalte 30 min til 1000 kr.

Hun nærmest hoppede på mig, og kyssede mig med meget våde tungekys, men tøjet røg af. Det havde en vis virkning på min pik, som var helt stiv, da hun knælende tog den i munden - uden kondom.

Vi røg over på sengen, hvor hun lagde sig op ad mig, og med sit underlig indbød til at jeg gav hende finger. Bagefter satte hun sig skrævene over mig, med sit skød faretruende tæt på mut hårdtpumpede lem. Jeg var faktisk i tvivl om hun ville have mig op i sig uden regnfrakke, og jeg var for første gang fristet til at gøre det. Kondomer kom heldigvis på, og så fik hun på alle tangenterne indtil jeg (desværre) ikke kunne holde til mere.

Super GFE med en flot og indledende pige med god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet ligger ud til en gade med virksomheder, og er ikke super trafikeret. Selve bygningen deles med bl.a. håndværkere, og er ikke det mest diskrete i hele verden.

Der er fint og rent indenfor.

Så det er bare med at komme afsted:p

Redigeret af Fidusen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...