Hop til indhold
Maestro

Gadepige - Elina - Istedgade

Recommended Posts

Har netop haft min debut hos en gadepige fra Istedgade.

Pigen, Elina, kom fra Botswana - var 31 år og vældig smuk.

Det var en lørdag nat og klokken var omkring 4 om natten. Jeg var på vej hjem fra byen da pigen listede op på siden af mig og spurgte om jeg var frisk på lidt hygge. Egentlig havde jeg mest lyst til at sige nej, da mit billede af gadepiger er sådan lidt uha... er de handlede? Er de afklarede med det de laver? Bagmænd osv osv. Pigen forklarede mig, at vi kunne tage hvorhen vi ville. Hun arbejdede uden bagmand og var netop ankommet til KBH, så det var helt op til mig hvad vi skulle.

Jeg tog hende med ned ad oehlenschlägergade hvor vi bankede på hos et af Thaistederne og spurgte om vi kunne leje os ind en halv times tid. Ingen problem og 200 kroner fattigere var vi nu på vej ned i kælderen på stedet.

Vi aftalte ydelserne og pengene skiftede ejer (500 kr. 1/2-times hygge)

Tøjet røg af og Elina afslørede en smuk mørk krop, og et par dejlige mørke bryster med store areolaer - lige noget for en babsoman som mig. Vi hyggede os og Elina virkede som om hun nød mit selskab. Hun puttede sig ind til mig og fortalte mig flere gange at jeg var "en af de søde mænd", hvilket jeg efterfølgende godt kan blive lidt trist af at tænke på. Der er åbenbart flere købere derude som opfører sig uanstændigt overfor GP'erne, hvilket ligger langt fra min natur.

Da forretningen var overstået fik jeg et ordentlig knus/tantekys og vi gik hver til sit.

Min første mørke GP oplevelse ... wauv hun var smuk, men jeg er ikke sikker på at jeg gentager gadepige-oplevelsen igen. Jeg har stadig den dersens bagmandtanke siddende i baghovedet, som jeg ikke rigtig kan ryste af mig. Så min næste mørke GP oplevelse bliver helt sikkert på en klinik.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop haft min debut hos en gadepige fra Istedgade.

Pigen, Elina, kom fra Botswana - var 31 år og vældig smuk.

Det var en lørdag nat og klokken var omkring 4 om natten. Jeg var på vej hjem fra byen da pigen listede op på siden af mig og spurgte om jeg var frisk på lidt hygge. Egentlig havde jeg mest lyst til at sige nej, da mit billede af gadepiger er sådan lidt uha... er de handlede? Er de afklarede med det de laver? Bagmænd osv osv. Pigen forklarede mig, at vi kunne tage hvorhen vi ville. Hun arbejdede uden bagmand og var netop ankommet til KBH, så det var helt op til mig hvad vi skulle.

Jeg tog hende med ned ad oehlenschlägergade hvor vi bankede på hos et af Thaistederne og spurgte om vi kunne leje os ind en halv times tid. Ingen problem og 200 kroner fattigere var vi nu på vej ned i kælderen på stedet.

Vi aftalte ydelserne og pengene skiftede ejer (500 kr. 1/2-times hygge)

Tøjet røg af og Elina afslørede en smuk mørk krop, og et par dejlige mørke bryster med store areolaer - lige noget for en babsoman som mig. Vi hyggede os og Elina virkede som om hun nød mit selskab. Hun puttede sig ind til mig og fortalte mig flere gange at jeg var "en af de søde mænd", hvilket jeg efterfølgende godt kan blive lidt trist af at tænke på. Der er åbenbart flere købere derude som opfører sig uanstændigt overfor GP'erne, hvilket ligger langt fra min natur.

Da forretningen var overstået fik jeg et ordentlig knus/tantekys og vi gik hver til sit.

Min første mørke GP oplevelse ... wauv hun var smuk, men jeg er ikke sikker på at jeg gentager gadepige-oplevelsen igen. Jeg har stadig den dersens bagmandtanke siddende i baghovedet, som jeg ikke rigtig kan ryste af mig. Så min næste mørke GP oplevelse bliver helt sikkert på en klinik.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt, har selv haft et par gode oplevelser med nogle af dem, også med lån at lokale på det thaisted du nævner. Man finder hurtigt ud af hvad man skal sikre sig, fx tiden, hvornår den begynder, om de tager ALT tøjet af osv. Aftalen skal gentages, hvormed med finder ud af om det er en af de "gode". Jeg taler tit en del med dem, og de arbejder altid alene, uden bagmand....not!

Enig i at de -som alle andre- skal behandles ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beretning Maestro

 

Godt at du var sød ved pigen og godt at hun virkede afklaret med hvad hun lavede.

 

At hun skulle arbejde "helt uden bagmand" - tjaaa, bom, bom.

 

Godt nok er Botswana et af de rigeste lande i Afrika, men det er stadig fattigere end Rumænien for eksempel.

 

En pige kommer ikke uden videre lovligt og på egen hånd fra Botswana og ind i Danmark - forbi de danske udlændingemyndigheder. Jeg har svært ved at tro andet end at hun må have fået noget hjælp, og at dem der hjalp, vil have en tilbagebetaling for "besværet" - og den er nok ikke helt klejn, hvis der er foregået noget illegalt i forbindelse med hendes "indrejse" til Danmark. Det er dog bestemt muligt at hun har kendt betingelserne på forhånd, og har accepteret dem.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok er Botswana et af de rigeste lande i Afrika, men det er stadig fattigere end Rumænien for eksempel.

Jim Rogers, George Soros kompagnon i Quantum Fund, investerede vistnok en del i Botswana i starten af 90erne. Og tjente en hel del på det. Men der er desværre en slem slange i paradis: Ifølge CIA er 23 pct. af befolkningen smittet med HIV. Kun overgået af Swaziland og Lesotho.

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2155rank.html?countryname=Botswana&countrycode=bc&regionCode=afr&rank=3#bc

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...