Hop til indhold

Recommended Posts

"Ok, er på vej. Beige jakke, sort sjal og sort hat ;)"

Sådan lød beskeden der tikkede ind på mobilen, ganske kort efter jeg havde skrevet at jeg ventede i lobbyen på det hotel jeg havde indlogeret mig på.

Det var nu ikke fordi jeg havde brug for at have noget at pejle efter, for jeg kender Claire fra et tidligere møde, og ville kunne genkende hende uden problemer både med og uden tøj på.

Hendes besked var mere et modtræk til en jeg sendte tidligere på dagen, hvor jeg i sjov bad hende om at holde øje efter ham med de sorte bukser og den sorte Samsonite trolley.

Spændingen og forventningen over et snarligt gensyn begyndte at tage til, imens jeg sad og ventede på at Claire skulle komme ind gennem det store indgangsparti til hotellets lobby.

Det store ur over indgangen talte ned, og med ét kunne jeg se hende komme igennem skydedøren.

Hun gik selvsikkert ind imens jeg gik hende i møde. Et knus og to kindkys (lidt Fransk har jeg da lært), og så gik vi ellers bare småsnakkende igennem lobbyen om til elevatorerne.

Diskretion på højt plan......lige indtil døren i elevatoren lukkede sig bag os.

Der puttede vi begge diskretionen i lommerne og hilste "ordentligt" på hinanden.

Vel ankommet til værelset, fortsatte vi hvor vi slap i elevatoren.....hatten, sjalet og den beige jakke havde jeg befriet Claire for, og selvfølgelig hængt pænt på bøjle i garderoben.

Inde under jakken havde Claire en smuk stilfuld kjole der, når jeg lod mine hænder vandre ned af ryggen og over hendes fantastiske runde balder, ikke kunne skjule at der gemte sig andre spændende sager indenunder.

Lidt efter lidt kom vi af tøjet......Claire stod til sidst foran mig i noget af det flotteste lingerie, der er set på denne side af sommerferien!

Som hun stod der, kun iført blonderne, lignede hun en model der var taget lige ud af et fransk undertøjskatalog......dét gik lige ind, og ned i junior der nu rigtig strakte hals for at se hvad der foregik.

Vi konverserede lydløst, eller næsten lydløst, på fransk. Grammatikken blev ikke udfordret, da støn og små udbrud ikke ligefrem er forskellige fra sprog til sprog.

Lagenet blev godt krøllet da vi gik over til de andre sprogformer...... Det var vådt, varmt og udmattende. Sengens fjedre blev varmet godt op, og hvis der var nogen hjemme i værelset ved siden af, så ville vedkommende ihvertfald ikke have været i tvivl da vi nåede et par højdepunkter.

Har et par gange selv været på den anden side af væggen, hvor jeg har tænkt "der er en der får så hatten passer der........ "

Denne gang var det mig der fik så hatten passede.

Tiden kom hvor vi skulle sige farvel igen, og efter at vi begge var kommet i tøjet fulgte jeg Claire ned til indgangen - lidt in-diskretion igen i elevatoren - men diskret igennem lobbyen med et farvel kram, hvorefter den beige jakke, sjalet og den sorte hat forsvandt ud i natten........ Claire de Nuit mine damer og herrer!

Satte mig i baren og bestilte en kold øl. Blev spurgt om jeg også ville spise, men svarede: "Nej tak, jeg er mæt!!"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige præcis sådan forestiller jeg mig et møde med en forud kendt glædespige på et hotel, når jeg bevæger mig ud i provinsen. Enkelt og diskret.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager at jeg lige glemte noget af det vigtigste!

Ja, det er lige præcis den Claire som både Dressmann og Poul Peter linker til.

Søg eventuelt også herinde på hende........ She is not just a pretty face ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

...der var ikke kamera i elevatoren, tjekkede ;)

Det var skønt at se dig igen B :)

Always a pleasure!

Xx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butch, fin anmeldelse.

Skrevet med et glimt i øjet :

Det lød til I have travlt med at kaste jer over hinanden :P

hvornår blev finanserne overdraget ? før eller i eller efter elevatoren, der er ofte kamera i elevatoren :P

Svaret med et glimt i øjet:

Diskretion Nille, diskretion.........Claire gik ikke hjem uden finanserne, ....vi lader den ligge dér ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret med et glimt i øjet:

Diskretion Nille, diskretion.........Claire gik ikke hjem uden finanserne, ....vi lader den ligge dér ;)

...et svar der sætter fantasien i gang :-) :-)

Hvordan mon hun fik den, øhhhh, jeg mener dem ? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...