Tbech 15 Skrevet 19. Oktober, 2014 Jeg overvejer at besøge 21 årige sveske som er på Valhalla i dag. Er der nogle som har været der og evt nogle billeder ( alså ikke fra jeres besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claesen Skrevet 19. Oktober, 2014 Dit indlæg høre vist hjemme under efterlysninger har du prøvet søge funktionen Venligst Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Oktober, 2014 Jeg overvejer at besøge 21 årige sveske som er på Valhalla i dag. Er der nogle som har været der og evt nogle billeder ( alså ikke fra jeres besøg Link? Du må jo have set en annonce et sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbech 15 Skrevet 19. Oktober, 2014 Undskyld jeg er ikke så efaren her inde. Ja jeg har set annoncen på eb. Men der er ikke noget link til billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Oktober, 2014 Nej der er godt nok ikke meget info i den annonce på eb.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tbech 15 Skrevet 19. Oktober, 2014 Nej det er lidt sølle med info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg