Hop til indhold
Gæst

Nana, thondan thai massage

Recommended Posts

Gæst

Efter omtale i efterlysninger, var det tid til selv at undersøge forholdene.

 

Link: https://annoncelight.dk/annonce/160595/fyn-naer-brenderup-soendersoe-middelfart

 

Huset ligger i en lille landsby lige nord for Skovsgårde, ca. 22 km vest for Odense. Så kører man over Fyn, er det ikke nogen lang afstikker fra motorvejen.

 

Et håndlavet "skilt" af karton placeret på siden af huset viser vej til hoveddøren, lige rundt om hjørnet.

 

Jeg bliver modtaget af en glad og smilende Thaipige i en let kjole, og bliver vist op på førstesalen, i et værelse med en god og kraftig massagebriks og en bredere seng/briks ved siden af, og får at vide at jeg selv kan vælge hvor jeg vil ligge.

 

Ud fra annoncen, er der ingen tvivl om, at der tilbydes ekstra ydelser, og Nana spørger, med glimt i øjet, om det skal være "med det hele" ...samtidig med at hendes hånd "føler på varen" ;)

 

Jeg vælger hele pakken til en pris på 1000,-  klæder mig af og lægger mig på den høje briks. 

 

En transistorradio på gulvet er tændt på en lokalradio og spiller rimelig højt, hvilket gjorde samtalen lidt vanskeligere, men er måske en udmærket måde at lære dansk på, for en pige der kun har været i Danmark i seks måneder.

 

Nana er en lidt kraftig bygget pige, ganske muskuløs, så hun kan tage godt fat, ...med måske et par ekstra kilo på maven, fornemmer jeg gennem kjolen, men ikke at betegne som overvægtig eller tyk. Kjolen bliver dog på under hele massagen.

 

Massagen begynder fra fødderne og jeg kan tydelig mærke at hun ikke er en nybegynder.  Faktisk bliver jeg overrasket over hvor god og grundig en massage jeg får, i forhold til omtalen under efterlysninger.

 

Da bagsiden er masseret færdig, bliver jeg bedt om at vende mig om, men her bliver der ikke masseret videre på forsiden, ..der bliver nusset let fra fødder og op til kalorius, hvor der så bliver foretaget genoplivnings forsøg, da han også er kommet til at slappe af , under massagen.

 

Med blide hænder og små kys kommer der liv, og sikringshætten bliver sat på.  Nana er måske ikke så god til at tale dansk endnu, men fransk mestre hun ganske glimrende.  ;)

Kjolen bliver åbnet og to smukke bryster kommer til syne som jeg kan kæle med, medens der bliver sat lidt ekstra ind på at få afslutte, hvilket virker, ...og det er tydeligt, at seancen nu er slut, så kjolen når aldrig at komme af. ...Der er gået 50 min. siden jeg ankom.  

 

Medens jeg klæder mig på, bliver de brugte håndklæde pakket sammen til vask, men underlaget på briksen bliver ikke skiftet,  .kun gjort klar til næste.... :???:

 

Der bliver ikke tilbudt bad, ..om det er muligt at få, hvis man spørger, ved jeg ikke, da jeg ikke selv spurgte.

 

Opsummering, ..det var en rigtig god massage, dog kun bagside. Afslutning var for så vidt også god, ....men ikke hvad jeg havde forventet i forhold til en "fuld pakke".

 

Om jeg kommer igen, ...det er jeg ikke så sikker på, ...Det bliver nok Patty igen, næste gang jeg trænger til massage + +. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en god beskrivelse. Hvem er Patty??

Link??

 

Patty er 'en af pigerne hos Suisi Thai Massage i Brylle, http://www.suisi-massage.dk/ , (Patty er der dog kun periodisk) 

 

Et sted som får mine allervarmeste anbefalinger.  :D  :D  .. og du vil kunne finde masser af anbefalinger og omtaler fra andre, i denne tråd...

 

Desværre ser det ud til at stedet lukker pr. 1. juli 2015  :sad: , da Suisi rejser hjem permanent...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

 

Har heldigvis hørt at det gør de nok ikke alligevel :-P .

 

 

VH

 

 

 

Patty er 'en af pigerne hos Suisi Thai Massage i Brylle, http://www.suisi-massage.dk/ , (Patty er der dog kun periodisk) 

 

Et sted som får mine allervarmeste anbefalinger.  :D  :D  .. og du vil kunne finde masser af anbefalinger og omtaler fra andre, i denne tråd...

 

Desværre ser det ud til at stedet lukker pr. 1. juli 2015  :sad: , da Suisi rejser hjem permanent...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa.

 

Har heldigvis hørt at det gør de nok ikke alligevel :-P .

 

 

VH

 

Det lyder da rigtigt dejligt.

 

Kan du uddybe det lidt mere - selvfølgelig uden at gå for tæt på.

 

Vi er jo mange, som nyder godt af den pragtfulde massage i Brylle.

 

Bamsefar.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

 

 

Jeg kan kun sige hvad jeg har hørt, at der var overvejelse om at fortsætte på anden vis.

 

Har sendt denne tråd til Suisi,, måske hun vil svare når hun ser det.

 

VH

 

 

 

Det lyder da rigtigt dejligt.

 

Kan du uddybe det lidt mere - selvfølgelig uden at gå for tæt på.

 

Vi er jo mange, som nyder godt af den pragtfulde massage i Brylle.

 

Bamsefar.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

må undre mig lidt over at tråden her handler om susi i brylle mere end den gør om klinikken i Søndersø skyldes det  at i bliver tilbudt lidt ekstra god service der har selv besøgt begge steder og må indrømme jeg helt klart foretrækker klinikken i søndersø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

må undre mig lidt over at tråden her handler om susi i brylle mere end den gør om klinikken i Søndersø skyldes det  at i bliver tilbudt lidt ekstra god service der har selv besøgt begge steder og må indrømme jeg helt klart foretrækker klinikken i Søndersø

 

Der er åbenbart ikke så mange der har haft kommentarer til klinikken i Søndersø.

 

Men hvis du har gode erfaringer med Søndersø, vil det helt sikkert være positivt, hvis du så selv skriver en anmeldelse selv,  e.v.t. i denne tråd.

 

Bare klø på... ;)

 

Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved ikke omkring prosta kan indgå men det koster jo ikke at spørge derude kan kun sige at de er søde og meget smilende oog giver en god behandling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Kiggede forbi stedet for nyligt - ikke rigtig diskret, men placeringen langt ude på landet gør det til en bagatel (med mindre man selv kommer fra flækken)...

 

Blev mødt af to lattermilde voksne piger - begge ret frække og pågående. Ikke lige min stil dog, men jeg lod mig alligevel friste af et godt tilbud med to piger og hele pakken.

 

Gik derfra efter en god halv time, hvor massagen lige så godt kunne ha været udført af naboens sky kat med olje på poterne. Og efter at 'hele pakken' viste sig at være en gang ret uengageret kropsleg med to piger med fokus på at spille den af på mig hurtigst muligt, smed jeg den ene pige ud - hende der lugtede af røg - og fik lidt mere liv og glæde ud af den anden - dog i ret kort tid.

 

Pigen var så mænd sød nok, men manglede såvel engagement som professionalisme. Da dette ikke blev kompenseret med nysgerrighed eller humør, blev det hele en lidt flad fornemmelse.

 

Efter min mening (og erfaring) ikke tudsen værd. Men måske var det kemien eller dagen der ikke passede (nogen af) os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...