Hop til indhold
fjummer

Sofie i Svendborg?

Recommended Posts

Hehe du hører. Et eller andet ved annoncen virker bare bekendt for mig synes jeg. Jeg synes det minder om en der var et andet sted på fyn og noget med kreditkort der blev afluret, men jeg ved ikke om det er samme person?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrede jeg mig også lidt over, men det er vel bare at ringe til trunten og finde ud af det. Man er da heller ikke for smart hvis man vifter med kreditkort når man ordner damer. Jeg gemmer altid kreditkort og pengepung og har kun et beløb i lommen der dækker grundydelser plus tilkøb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Jeg har ingen erfaringer men jeg er heller ikke så ked af ikke at have haft dét, hvis denne tråd er med den samme: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Av for den da. Hun risikerer vel at løbe ind i en røvfuld, hvis hun fortsætter det nummer. Nå, men så man kigge efter en anden lille trunte i det sy'fynske som de siger derover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er Intet galt med Sofie.. :) Hun er kun lejlighedsvis i Svendborg. Og har ikke stedet.. Hentede hende og havde en god oplevelse.. Og kørte hende tilbage igen. Hende her kommer vist fra Sydsjælland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er Intet galt med Sofie.. :) Hun er kun lejlighedsvis i Svendborg. Og har ikke stedet.. Hentede hende og havde en god oplevelse.. Og kørte hende tilbage igen. Hende her kommer vist fra Sydsjælland.

Silje kommer fra Slagelse, men bor ikke der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende forskellige steder i de perioder hvor hun har været aktiv, altid en fornøjelse. Og hun husker en. 

Vil beskrive hende som en varm, glad og smilende pige, som gerne snakker løs. Tiden hun snakker i, tæller ikke med i den betalte tid. 

Jeg vil ihvertfald anbefale hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...