Hop til indhold
Gæst

XL kvinde i Thyborøn? ???

Recommended Posts

Har skrevet til hende via en tidligere mailadresse....og havde aftale med hende, men hun aflyste da hun vist var meget langt nede psykisk.....tror pigen har problemer, men var sød og venlig at maile sammen med....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige en opdatering.......

Jeg har nu fået besøgt hende et par gange, hun er helt klart besøget værd.

Hun har selv lidt legetøj til rådighed, prisen er helt ok, og aftales alt efter hvad du ønsker af ydelse.

Jeg kommer med en længere anmeldelse senere, har nemmelig en aftale med hende i nærmeste fremtid.

HUSK AT PASSE GODT PÅ HENDE OG RESPEKTER HENDES GRÆNSER, til vores alles glæde, der findes ikke mange af hendes slags, hun er en hård tøs som klart kan anbefales. Der er pænt og rent hos hende og bad før og efter er muligt.

Hun er på annoncelight med jævne mellemrum, jeg spørger hende om jeg må videre give hendes email, i personligbesked her inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og når man klikker på linket så har annoncelight tilladt at noget er lagt på annoncen/siden som stjæler dine oplysninger. Så hold jer fra den skrammelside.

 

PrSc. fra d.d. kl.13.47

 

,scam_annoncelight.jpg

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja sjovt nok fik jeg også en lignende besked, da jeg tidligere idag søgte efter lektiehjælp på annoncelight via google ;-)

 

Kan kun bekræfte BigDick i, at det er en SKOD side !

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja sjovt nok fik jeg også en lignende besked, da jeg tidligere idag søgte efter lektiehjælp på annoncelight via google :wink:

 

Kan kun bekræfte BigDick i, at det er en SKOD side !

 

Ja der er jo mange måder at forøge sin indtjening på, virker den ene ikke så må man jo lave et alternativ.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige en opdatering på den dejlig pige i Vestjylland ...... Hun har lige meddelt mig at hun er stoppet af private årsager øvøvøvøvøv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder en lille smule forvirret gør hun ikke

så aflyser hun aftalte møde

så siger hun, hun stopper

men dagen efter er der igen annonce fra hende på light

er der virkelig nogen der har været hos hende ?

kan ikke finde en eneste anmeldelse

jeg finder hende meget spændende men jeg gider ikke være til grin hvis hun ikke er

seriøs

 

Mads   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og når man klikker på linket så har annoncelight tilladt at noget er lagt på annoncen/siden som stjæler dine oplysninger. Så hold jer fra den skrammelside.

 

PrSc. fra d.d. kl.13.47

 

,scam_annoncelight.jpg

 

Det er sket efter annoncelight har lavet om på siden.

Hvis du retter linkene fra "https://" til "http://" manuelt kan du se annoncerne.

 

Den pågældende annonce er dog ikke online mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har en aftale med hende i næste uge. Så tager jeg en for holdet og skriver en anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

MikkelHart

Gør mig lige den tjeneste ikke at rydde hele din kalender for hendes skyld eller for den sags skyld tage fri fra job eller lignede, fordi du vil enten få et afbud fra hende

ellers vil du komme til en dør der ikke tilhøre hende jeg har prøvet det flere gange

 

Mads

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en aftale med hende i næste uge. Så tager jeg en for holdet og skriver en anmeldelse :wink:

 

Er det hende her?

https://annoncelight.dk/showad/179168

 

 

Ung, FED, usmuk men mega hardcore so :-)

Nordjylland

21 år ;-)

Som det fremgår af overskriften så har jeg lidt til gården og til gaden på mine sideben.

Men når det så er sagt kan du (mis)bruge mig næsten uden grænser.

Mine grænser er: Sex med dyr, pigesex, sex offentlige steder, nåle, afføring og drukning/kvælning under vand, mens sex, leg med urinrør.

De SKAL overholdes.

Men ellers er der frit slag på alle hylder:

Verbal ydmygelse, Bindelege, blindfold, voldtægtslege, kidnapningslege, tøz lege, GB, klemmer, pisk, spanskrør, kvælning, elektrosex, anal, Ass to mouth, gagging m. Puke.

Min største område er Rape(voldtægtslege).

Men er også frisk på mange andre ting.

Så skriv bare trygt og lad os lave en aftale ;-)

Befinder mig 1 Time nord for Holstebro.

Ansigtbillede og nummer kræves ret hurtig.

Du skal bruge gummi når du knepper min fisse.

Mail: [email protected]

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er hende tråden drejer sig om

og hun er meget ustabil og aflyser altid i sidste øjeblik

jeg glæder mig til at høre om der er nogen overhovedet der har haft kontakt til hende

jeg tror blot hun får et kick ud af at maile med forskellige fyre

 

Mads

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Hej Drenge.

Jeg er så pigen som denne tråd handler om. Og jeg siger min mening som den er og holder ikke min kæft. For det første så syns jeg at hvis i vil lave en anmeldelse så skriv sandheden istedet for løgne.

Jeg har aldrig ladet nogle komme til en låst dør. Jeg har aldrig oplyst falsk adresse.

Ja, det er korrekt jeg har været i situationer hvor jeg har været nødt til at aflyse.

Men inden i angriber mig så burde i måske hellere få styr på dem fra jeres eget køn der ikke kan opføre sig ordentligt.!

Jeg er en pige der tænder på de ting jeg skriver jeg kan klare - derudover kræver jeg hurtig tlf kontakt.

Så hvis i der ellers klynker herinde tør tage en fornuftig snak med mig så jeg kan forklare mig ud af den aflysning jeg har udsat jer for så må i jo skrive.

Jeg aflyser måske 2 ud af 10 gange - og aldrig bare fordi jeg har "brækket en negl".

Det er et meget normalt syn fra de fleste mænd at jeg bare skal makke ret og smide mig selv over bord for at sprede ben for jer.

Jeg underlægger mig ikke pga trusler - hvilket en del har forsøgt.

Så hvis i vil i kontakt med mig så er det også med respekt for det menneske jeg er udenfor legen.

Hvis i vil i kontakt med mig så er min mail [email protected]

Og ja hvis nogle af jer er dem som har fået et nej af gode grunde så tag en tudekiks og kom videre.

Ellers fortsat god dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Mads - Du fik selvfølgelig ret. Hun aflyste på dagen for aftalen - uden forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MikkelHart

Hate to say i told you so :cool: 

og prøv lige at se hvad det forstyrrede pige barn har skrevet lige oven over ja det er kun til at grine af

jeg vil blot igen advare alle der tænker på at kontakte denne useriøse pige LAD VÆRE MED AT BRUGE 5 MIN på HENDE

de er med sikkerhed spildt

Mads

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Jeg mangler ikke frække oplevelser så at i prøver at advare alt og alle tror jeg ikke gør så meget. I kunne ha givet mig en chance men nej.

I øvrigt MikkelHart så husk lige at oplys at du faktisk selv har aflyst før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej artsfæller

Skulle ikke tage og stoppe med at generer pigen, tænk på at hun har sine grunde til at aflyse.

Måske er det nogle af jer som har været hos hende eller er blevet afvist. Jeg har kun gode erfaringer med hende, hun måtte godt nok aflyse forleden, og JA selvfølgelig blev jeg da skuffet, men hellere det end en der ikke har lyst. Jeg har på fornemmelsen at hun selv tænder på det hun laver.

Jeg har ikke skrevet dette for at starte en større diskussion.

Jeg har da heller ikke noget imod at have hende for mig selv :-)

Sidst men ikke mindst så har jeg besøgt hende 6 gange og alle har været fantastiske oplevelser. Det er iøvrigt mig der har taget de billeder hun bruger på hendes sidste annoncelight.dk. og god weekend til alle :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil lige sige at de gange jeg har brugt hende har det været helt super hardcore, hun har endnu ikke stoppet mig i hvad jeg nu havde gang i, men hus på hun er stadig et menneske og hun kan ligesom os andre være utilpas.

Til dem der har fået et afbud fra hende, prøv dog igen på en pæn og sober måde, der er jo ingen der fortjener at blive svinet til vel, og jeg skal selvfølgelig nok straffe hende for at hun selv har ytret sig :-) smiler meget.

Når jeg har besøgt hende næste gang, laver jeg en anmeldelse herinde.

Håber i voksne mænd vil være positive, hun er faktisk en dejlig tøs at bruge.

Undskyld til dem der har skrevet i PB til mig, jeg har ikke været så meget på eg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har hverken svinet hende til her eller i private beskeder eller mails. 

 

Jeg konstaterer bare at jeg blev advaret om at hun ville melde fra på dagen, og det gjorde hun så. Havde hun skrevet "jeg er utilpas" havde det selvfølgelig været ok. Men det gjorde hun ikke. Tværtimod. Ordret - modtaget om morgenen efter at jeg havde hentet bil og var på vej mod Jylland:

"Hey. Er virkelig ked af det, men bliver nødt til at aflyse. Forstår godt hvis du er vred og skuffet." 

 

Jeg har selv flyttet aftalen én gang. Jeg havde dog på forhånd sagt at jeg ikke kunne endeligt bekræfte før 5 dage før, og måtte altså flytte - men med 5 dages varsel.

 

Hold nu op med det der "hvid ridder"-syndrom og forsvare pigerne. Det her er et forum hvor man ærligt kan informere om fordele og ulemper ved diverse piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er nøjagtig det jeg også anker over, det kan simpelthen ikke være rigtigt at man som semi professionel bare kommer med et sådan afbud til en som har planlagt og brugt meget af sin tid på at få det hele til at gå op det er jo ikke alle der kan tage til Thyborøn en torsdag formiddag uden der bliver

stillet et uddybende spørgsmål eller to man har måske taget en fridag for at få det til at passe  

og så får man sådan en besked samme morgen det er simpelthen ikke acceptabelt i min verden

 

Og vi kan vel godt blive enige om her inde at det jo sikkert ikke er et enkelt stående tilfælde at der bliver aflyst og vel at mærke aflyst på dagen  

 

der er en der har bekendt kulør og sagt han har besøgt pigen (han er også i tråden)

selv han har fået afbud !

 

dette er grunden til jeg er forarget og derfor jeg advare mod at lave aftale med pigen

 

Mads

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Mikkel vi kan hurtig blive enige om at om så jeg havde sagt at der var en der var død - så var jeg stemplet som useriøs.

Jeg havde en god grund til, at aflyse med dig Mikkel. Og sorry jeg ikke fik skrevet grunden med - men du spurgte til gengæld hellere ikke.

Mads Lange det er korrekt at jeg har aflyst med ham som du er i kontakt med.

Men der kan altså ske ting for mig : jeg kam blive syg, jeg kan blive forhindret osv osv.

Jeg gider ikke forsvare mig selv mere i denne tråd.

Mads Lange - svar mig ærligt .....har du aldrig nogensinde i dit liv måtte melde afbud til en aftale eller arbejde på selve dagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...