Hop til indhold

Rekommendationer mottages takknæmeligt

Featured Replies

Skrevet

Davs fellow brothers and sisters

Jeg trenger lite rekommendationer! Jeg ska en tur till byen uke 43 og ær nysgerrig på vad man skall prøve. En ting er klar. Det blir en tur till Seduction på Jyllingevej, men sen va så etterpå?

Jeg går igang på secretary look. Strømper høftehåller sexy lingerine etc. Og jeg er vild med om pigen kysser like a girlfriend so to speak. Stedet må vare pænt og rent gode parkeringsmujligheter.

Så va er deres anbefallning ti at gøre. Vem blir deres rekommendation. Fire away brothers or sister

Takk på forhand

Buddhaliscious

Skrevet

Sexy secret Nyholms Alle i Rødovre kunne være et bud. Har selv besøgt Nanna - hun er dejlig!

Skrevet

Sexy secret Nyholms Alle i Rødovre kunne være et bud. Har selv besøgt Nanna - hun er dejlig!

Nanna er en stjerne. Hun kysser lidenskabeligt og fuld indlevelse. Hende og Maise er de bedste oplevelser jeg har haft.

Skrevet
  • Author

Takk ska i ha. Ser ud at bli en tur med Maise. Vagtplanen för henne ser ut at træffe min

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.