Hop til indhold
Guest thomasonly64

Glædespiger knalder gratis - ny tendens spreder sig hastigt

Recommended Posts

Du læser ikke teksten ordentligt:

 

"som er umættelig inde for sex-kan du mætte mig er "turen" gratis"

 

- Hvilket rent logisk betyder, at turen IKKE er gratis, fordi hun, efter eget udsagn, er umættelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Du læser ikke teksten ordentligt:

 

... det tror jeg nu nok jeg gør :)

 

What happens when an unstoppable force meets an immovable object?

 

... og er der nogen der har redigeret mit indlæg? Humoren mangler jo når teksten er slettet.

Redigeret af thomasonly64

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indsætter lige teksten:

 

Uartig nymfomaniske brunette godte. Der driver af sødme og sex. - 259 visning(er)

Oprettet idag kl. 21:29

I aften fra 17-? Kan du møde en lidt genert,charmerende og ikke mindst fræk tøs på 27 som er umættelig inde for sex-kan du mætte mig er "turen" gratis. Jeg er 170,54 kg,c-skål's ægte smukke babser, en glat mis der eeeelsker en fræk og våd tunge-og helst når jeg har din pik laaaangt nede i min stramme hals. Solgylden body og græsk elskede røv og baller der elsker et lille klap. Ring på 53127287. Ingen hemmelige nr og kun seriøse henvendelser. Mød mig i privaten. Kom så jeg kan lege med din stive stålbamsen ; 0). Jeg holder til i Åbyhøj. En halv time koster 1000 og 1time kostet 1500. Alt er med gummi. Men Du må gerne sperme ud over mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan du mætte mig? det er vel ikke kun udholdenhed, for så tror jeg godt jeg kan skrive mig for en gratis tur. 

 

Claire, kunne du ikke få det på din menu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

kan du mætte mig? det er vel ikke kun udholdenhed, for så tror jeg godt jeg kan skrive mig for en gratis tur.

Claire, kunne du ikke få det på din menu?

Skrive det på min menu? Ej jeg skal nok sørge for at blive mættet. Gå aldrig i seng på Tom mave ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den napper jeg. Hun får lige en tre timers omgang, og hvis det ikke er nok, så sørger jeg for at have flødekager med. Jeg skal sgu nok knalde hende til hun kører død, hvis jeg kan få en gratis omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...