Hop til indhold
Jaguaren

HEJ I VEJLE OG OMEGN

Recommended Posts

Var der i september. Hun er venlig og giver god sex til en fornuftig pris synes jeg. Dog blev hun lidt "jalous" da jeg fortalte at jeg har besøgt andre ludere i vejle haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er god til sex, og rigtig sød, men hun virker lidt stenet af og til. Og så har hun misfarvede tænder. Ellers er alt godt. Meget bedre end alle de udlændige i vejle der bare skal ha det overstået. Liv gør sig umage. Du skal bare sige søde ting til hende så bliver hun genert, og du har hende i din hule hånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes sex er rimelig, men det er lidt irriterende når hun er på nogle af hendes trip. Om det er de hårde stoffer eller "bare"'hash ved jeg ikke.

P. S. Hun har en god stram røv der elsker af blive kneppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sagde ikke noget om at hun ikke var/er sød, og jo jeg har besøgt hende (endda flere gange) så jeg ved hvad jeg har oplevet.

At der er nogen som ikke har oplevet/ikke vil indrømme at de har oplevet hende sådan er fair nok, men at være efter andre som deler deres erfaringer med hende er ikke i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...