Hop til indhold
exostar

Canela, Feldstrasse, FL

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt den nøddebrune godte

http://www.fair-girls.de/1871

Hendes billeder og alder lyver ikke.. Hun er helt igennem "for real"..

Gav prisen for en halv time (fransk u gummi, ægte dybe kys og dansk i flere stillinger)..

Hun er smilende, indlevende og en glad tøs, der faktisk virker til at nyde det hun laver..

Hendes bryster er ægte, og mere end en god håndfuld.. Er stadig helt rundt i bolden efter de gode kasser.

Mens hun lavede fransk på mig, lavede hun også lige den mellem brysterne.. Hun kan sit kram

Resten må i selv opleve, hun er en perle..

NB - hun tager til Barcalona her d 25/10 i 3 uger og vender tilbage til Flensburg igen medio november

Vi sluttede af med en masse hyggesnak, hun viste mig billeder på hendes mobil af sin familie og hund osv.. Ingen tidspres.. Tror jeg var der 40-45 min ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja... Og så kan man holde ved købmandsgaarden, købe ind og gå hen og blive revet rundt, og køre hjem igen... God kombi ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så den godt.. Folk gnaskede pølser og gloede på mig.. Da jeg ikke kom med favnen fuld af dåse bajere, men istedet med et fjoget smil på læben.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser ud til at Flensburg snart skal besøges i andet henseende end grænse-shopping  :-P  :-P

Ser ud som om der er en hel del tiltalende piger... Må snart spendere en eftermiddag i det sønderjyske/nordtyske  :wink:  tak for de godt input

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu står der at du "gav prisen". Hvad er prisen? :smile:

Nu skal jeg jo helst ikke svare på andres vegne. Men jeg har før hørt prislisten på Feldstrasse hos andre: 20 min for 50 euro, 30 min for 80 euro og  60 min for 150 euro.

Men jeg får altså tit smæk for skillingen når jeg bare kommer og ringer på og siger at jeg kun har 50 og skal have det jeg kan få for de penge. Det er aldrig blevet til under 30 minutter - hæhæ. Men lige med Canela vil jeg godt betale prisen en anden gang. Det er er stadig et røverkøb i forhold til Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu står der at du "gav prisen". Hvad er prisen? :-)

Korrekt.. 50, 80 & 150 euro ligger priserne på - men de kigger ik så meget på uret, og skulle du have lign oplevelse i DK ville det være noget dyrere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun stadig i Flensborg? Jeg kan nemlig ikke finde noget på sexnord eller fair-girls der siger at hun er. Jeg tænker bare hvis hun først skal hjem den 25. Jeg ku' nemlig godt klare at smutte en tur over grænsen i morgen eller onsdag alene pga. Canela.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt ske hun er smuttet... hvis ikke hun er at finde på sexnord el. fair-girls, så er hun nok taget til Barca... :-)

Men om 3 ugers tid er hun tilbage igen.. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak fir tippet :-)

Jeg kan bekræfte at Canela er tilbage. Hun kom i går søndag aften. Feldstrasse 18, 1 sal, Flensburg. Hun bliver her i 14 dage og kommer igen til januar.

Skøn, sød og supersexet. Hun har virkelig kærestepotentiale. Så lækker og glad en pige. Rund på den mest perfekte og slanke (!) måde. Og blød, blød, blød... og atter blød :-)

Og kasserne er mums og hendes helt egne. I det hele taget fine former og et supersødt ansigt :-)

Dertil sexer hun så det er en fornøjelse.

Betalte 70 euro (havde ikke mere) for cirka 50 minutter med snak og pjat både før og efter.

Ku godt blive afhængig. En perle :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik lagt indkøbene i sidste uge, det var vist en fejl :???:

Canela er tilbage, må lige se om der blev glemt nogle ting på indkøbs-sedlen :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer, jeg kommer, jeg kommer. Åhr, pokkers også - det bliver ikke lige i dag. Jeg skulle have været i Flensborg i sidste uge men blev syg. Så jeg skal af sted i denne uge. Canela er dejlig længere er den ikke. Men jeg må da hellere komme af sted tidligt på ugen og så lige glemme lidt på den indkøbsseddel - genial ide.

Jeg sad ellers lige med en kammerat i dag og kiggede på udbuddet i Flensborg. Der er mange gode i denne uge. De to andre på Feldstrasse vurderer jeg til at se bedre ud end Canela men hun er sød og min gode oplevelse med hende sidst fortjener en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer, jeg kommer, jeg kommer. Åhr, pokkers også - det bliver ikke lige i dag. Jeg skulle have været i Flensborg i sidste uge men blev syg. Så jeg skal af sted i denne uge. Canela er dejlig længere er den ikke. Men jeg må da hellere komme af sted tidligt på ugen og så lige glemme lidt på den indkøbsseddel - genial ide.

Jeg sad ellers lige med en kammerat i dag og kiggede på udbuddet i Flensborg. Der er mange gode i denne uge. De to andre på Feldstrasse vurderer jeg til at se bedre ud end Canela men hun er sød og min gode oplevelse med hende sidst fortjener en gentagelse.

Kan du linke til Canela?

Og hvem er de to andre på feldstrasse?

Kan du også linke til dem :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi igår, hvor dørklokken ikke virkede. Tog forbi igen idag, hvor hendes skilt var fjernet. Nogen der ved noget?

Jeg har lige ringet til hende og hun er på Feldstrasse nu. Hendes telefon virker i hvert fald! Så prøv at give hende et ring og lav en aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flensborgeren

Kort og godt.

For mit vedkommende, bedste købesex til dato. :-P  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...