Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Må man komme med gode råd????

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Hej

 

Vi har en lille snak i en af Harmony trådene hvor det ikke rigtig hører hjemme :-) Jeg har valgt at tage den her i Tysklands efterlysninger, da jeg ikke synes det hører under Generel Debat, da Tysklands Forum er vores lille forum i det store forum.

 

Må man komme med kommentarer til klubberne?? kort og kontant :-) Vi diskuterer lidt om, når en skriver om P-club eller Harmony er det så ok at komme med en knap så positiv vurdering af stedet og anbefale andre alternativer man finder bedre? 

 

Se nu besøger jeg Harmony en del. P-club har jeg prøvet en gang, den tiltaler mig på mange måder ikke. Jeg bliver ligeledes stamkunde ved Aphrodite Kiel pga belligenheden. Jeg har prøvet at skrive en Objektiv anmeldelse af stedet, hvor jeg har fået både de negative og positive ting med. Der findes langt langt bedre klubber en den!!!!!! erkender jeg blankt selvom jeg besøger den igen pga beliggenheden. Se nu skrev jeg de Objektive ord pga KBH Drengene arbejdede lidt på en tur derned, jeg er af den overbevisning at min Stamklub vil være en skuffelse for dem. Med andre ord, kan jeg sagtens holde til min stamklub bliver disset lidt, da jeg udemærket ved der findes meget bedre klubber!

 

Jeg har haft stor glæde af de erfarne Herrers råd. For 1 år og 8 måneder siden havde jeg aldrig prøvet en FKK. Så prøvede jeg P-club ( ikke imponereret) nogle dage efter Harmony og hold nu op det var en fed oplevelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg troede vitterlig det var Paradis på Jord intet mindre. Jeg fik så af vide, jo jo du har prøvet en 2. 3. klasse FKK….. Idag mener jeg ikke Harmony som sådan er Paradis på jord. Mine Favoritter er World, ACA og Harem uden jeg kan sætte en i Vindertrøjen. Jeg har alt og takke de erfarne herrer for, da jeg nu reelt har fundet Paradis på Jorden. Hvis de ikke havde kommet med små indstik, så var jeg sikkert stoppet ved Harmony hver gang. 

 

Idag ligger jeg mig så mest op af Frej. 1. han lægger langt hen af vejen vægt på samme ting som mig 2. Han beskriver tingene lidt firkantet, hvilket jeg har meget let ved at forholde mig til.

 

Men hvad siger de ærede forumbrugere? Skal man lade folk have deres gode oplevelser og ikke kommentere? holde sig til likes og skulderklap. Eller er det fint der kommer nogle kommentarer? og folk bruger det som nyttig information og lader ikke sin gode oplevelse i P-club og Harmony blive spoleret af den grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal da bare skrive som man gør. Jeg har da prøvet piger, som flere har skrevet blandet om. Noget var godt, og noget var skidt. Jeg har så også prøvet ting som skamroses. Og jeg har bare tænkt - øøøøøh - er det den samme kamel, vi har hyppet.

 

Hvis man kommer fra Langbortistan/Køffenhaun og søger god fisse, så bliver man måske skuffet over ikke at få topdollar lågsus i Kiel, men for os, hvor Kiel lige er om hjørnet, så kan Kiel være fin i mangel af bedre. Du skal da bare skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knallert jeg mangler den der store smiley der ligner et stort spørgsmåls tegn har du den?

 

Hvor fanden kom Knallert lige ind i den diskussion?  :mrgreen:  Altså bortset fra vi taler en del om at knalde....

 

Bortset fra det, lyder det da spændende med en smiley der ligner et spørgsmålstegn. Du får lige en stribe  :geek:

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Til spørgsmålstegnene.

 

Det er en interne debat i Tysklandsforum, så man skal have været med i debatterne herinde for at forstå! Desværre havde EG nogle softwareproblemmer, som gjorde Tråden landede under Feedback på Eroguide fremfor efterlysninger Tyskland, hvor den skulle have været :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft stor glæde af de erfarne Herrers råd. For 1 år og 8 måneder siden havde jeg aldrig prøvet en FKK. Så prøvede jeg P-club ( ikke imponereret) nogle dage efter Harmony og hold nu op det var en fed oplevelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg troede vitterlig det var Paradis på Jord intet mindre. Jeg fik så af vide, jo jo du har prøvet en 2. 3. klasse FKK….. Idag mener jeg ikke Harmony som sådan er Paradis på jord. Mine Favoritter er World, ACA og Harem uden jeg kan sætte en i Vindertrøjen. Jeg har alt og takke de erfarne herrer for, da jeg nu reelt har fundet Paradis på Jorden. Hvis de ikke havde kommet med små indstik, så var jeg sikkert stoppet ved Harmony hver gang.

 

Liderligfyr, jeg tager gerne en del af æren :P

jeg er meget glad for at du har set lyset og ikke stopper ved Harmony, det er jo det jeg missionerer for, at man bør besøge de gode FKK-klubber :D

 

Jeg får ofte hug for at disse P-club (Grenz-FKK) som jeg ikke mener det har noget med FKK at gøre... men jeg har en god pointe med dette :D

 

Jeg skal til NRW i den kommende uge og skal bla. til Halloweenfest med pigerne på Aca, samt Samya, GT+LR og Oceans (hvis de når at slå dørene op) :D

 

http://www.fkk-oceans.de/

 

Måske kommer der en Live beretning... :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Du har klart en del af æren! Jeg var dog træt af, første gang jeg skulle prøve en af de store (ACA) der dissede du klubben dagen før eller 2 dage før, det skal da ingen hemmelighed være. Nu havde man glædet sig og havde booket Hotel og jeg skal give dig og så blev klubben disset :-) Ja jeg var egentlig parat til klubskifte….. Men huuuhhhh hvor er jeg glad for de andre sagde "rolig nu LF rolig nu LF" for hvor var ACA da fed! Ja de skulle også sørge for at havde mig med forbi afkørsel 26 stellingen (Optasia) jeg er egentlig et bøvl at have med  :mrgreen:

 

Men overordnet set, har det jo gjort man oplever Paradis! Et Paradis jeg slet ikke viste eksisterede for blot 2 år siden. Det er så imponerende og magisk, og selv om jeg stille og rolig vender mig til det, så synes jeg stadig det er vildt.

 

Jeg har selv givet mit besyv med i trådene om PCLUB at der findes altså langt bedre. Der er mange nye på Forum og når man tænker på hvor ofte der bliver spurgt "hvad er flatrate" så synes jeg ikke der er noget i vejen med at skrive, hvad man synes er godt og skidt. Det skal dog ikke være sådan folk bliver generet af det og den generelle holdning er, at det er irriterende. For så holder jeg da med det :-) det er jo egentlig tænkt som en serviceinfo for brugerne  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe man kan elske eller hade mig for mine FKK- og klub-holdninger :P

Jeg ligger ikke skjul på mine holdninger...

 

Lidt ligesom Thomas Blachman i X-factor sammenhænge :P

 

Jeg kan ikke huske i hvilken sammenhæng jeg dissede ACA,

det var nok den dyster og high-school-prom-agtig stemning samt den kedelige mad der var i klubben.

 

Men pigerne er smukke og dejlige på ACA, det er et kæmpe plus samt priserne er gode :D

ACA har aldrig skuffet mig rent pige-mæssig, klubben er sjovere med en rejsekammerat, sidste gang var vi 4 herfra EG som mødtes i klubben :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe man kan elske eller hade mig for mine FKK- og klub-holdninger :P

Jeg ligger ikke skjul på mine holdninger...

 

Lidt ligesom Thomas Blachman i X-factor sammenhænge :P

 

Jeg kan ikke huske i hvilken sammenhæng jeg dissede ACA,

det var nok den dyster og high-school-prom-agtig stemning samt den kedelige mad der var i klubben.

 

Men pigerne er smukke og dejlige på ACA, det er et kæmpe plus samt priserne er gode :D

ACA har aldrig skuffet mig rent pige-mæssig, klubben er sjovere med en rejsekammerat, sidste gang var vi 4 herfra EG som mødtes i klubben :D

 

Man skal bare huske altid at tage udgangspunkt i folks egne forudsætninger og muligheder fremfor egne. Det er jo ikke alle der har tid og råd til en 3 dages tur til NRW og for de fleste almindelige købesexkøbere i DK vil bare et 3 timers ophold på P-club være en oplevelse for livet.

 

Da jeg besøgte Aca sammen med LiderligFyr, Oralis og girllover

 

 

var maden nu udmærket - for kun € 30,- fik vi både buffet, grillmad og 4 x frei Bier + jeg en sød rødhåret pige på skødet, så jeg havde ikke noget at klage på mht. hverken det ene eller det andet - kun at vi ikke havde flere penge, mere tid og at vejen derned var så lang.

 

Men jeg tror det er generelt, at det er sjovere, ligemeget hvilken klub man besøger, at have nogen at dele oplevelserne med  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal bare huske altid at tage udgangspunkt i folks egne forudsætninger og muligheder fremfor egne. Det er jo ikke alle der har tid og råd til en 3 dages tur til NRW og for de fleste almindelige købesexkøbere i DK vil bare et 3 timers ophold på P-club være en oplevelse for livet. :D

Godt skrevet. Jeg er helt ening.

Og for lige at vende tilbage til diskussionen i Harmony-tråden, så prøvede jeg at slå til lyd for, at det ikke er nødvendigt, at der hver eneste gang, der kommer en ny anmeldelse, behøver at være nogen, der fortæller, at der findes meget bedre steder på jorden at udfolde sig, end det sted anmelderen beskriver.

Det, synes jeg, er lidt trættende at skulle læse igen og igen :-)

Og meget værre, så kan det kan tage lysten til at skrive fra både nye - og gamle - anmeldere.

Mange gør det bedste, de kan, for at videregive deres oplevelser og tanker, og bruger megen tid på at skrive en anmeldelse. Og så er det ikke altid lige befordrende og opmuntrende, at der igen og igen bliver skrevet, at der findes meget bedre steder på jorden.

Og det, mener jeg, gælder for både anmeldelser af FKKer, andre klubtyper, massageklinikker, private steder og for anmeldelser af enkletpiger.

Det kunne da være kønt, hvis alle i en anmeldelse lige skulle give deres besyv med, om hvor der er bedre klubber, klinikker og piger!

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu var jeg sammen med en af Jydeknalderne igår. Hans holdning ligger ligeledes op af F og J holdninger, nemlig det er rarest ikke at få af vide der findes bedre.

For mit vedkommende betyder det, jeg bare lader være med det. Selvom en relativ ny gut som mig i Hobbyen overordnet har været rigtig glad for de Guldkorn der er strøet ud, så skal det naturligvis ikke ødelægge andres oplevelser.

Så må Newbies fremadrettet selv finde frem til Guldet :-) og selv sortere i anmeldelser. Når vi beskriver vores Harmony og pclub ture, lyder det jo som himmel på Jord ( gælder også mine) men vis man i ny og næ har muligheden for at tage længere væk, så findes paradis nok reelt der :-) Men det må han så selv lede i arkivet og finde ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen P-club, Aphrodite og Harmony er angivelige de bedste steder på jorden for jer haha.

 

jeg kan også bare lade være med at fortælle om Grand Plaza og Oceans, når de åbner og jeg aflægger et besøg, disse steder er alligevel for langt for nogle at køre til :lol:

 

French jeg ser din pointe og lader folk nyde deres oplevelser fra Nordtyskland uden min mening...

men jeg forbeholder rettet til at kommentere i ny og næ om andre klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen P-club, Aphrodite og Harmony er angivelige de bedste steder på jorden for jer haha.

 

jeg kan også bare lade være med at fortælle om Grand Plaza og Oceans, når de åbner og jeg aflægger et besøg, disse steder er alligevel for langt for nogle at køre til :lol:

 

French jeg ser din pointe og lader folk nyde deres oplevelser fra Nordtyskland uden min mening...

men jeg forbeholder rettet til at kommentere i ny og næ om andre klubber.

Nille, du sammenligner altid med de store klubber du kommer på; men andre sammenligner med noget andet.

Jeg kan opholde og hygge mig på P- club en hel eftermiddag for det samme jeg må betale for en time inde i Flensborg, jeg vil hellere på Harmony; men det tager noget længere tid.

Der skal heller ikke nogen planlægning til, jeg kan bare sætte mig i bilen og mindre end en time efter er jeg fremme.

Bliv endelig ved med at skrive om de store klubber Nille; mange har glæde af dine gode indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jamen P-club, Aphrodite og Harmony er angivelige de bedste steder på jorden for jer haha.

 

jeg kan også bare lade være med at fortælle om Grand Plaza og Oceans, når de åbner og jeg aflægger et besøg, disse steder er alligevel for langt for nogle at køre til :lol:

 

French jeg ser din pointe og lader folk nyde deres oplevelser fra Nordtyskland uden min mening...

men jeg forbeholder rettet til at kommentere i ny og næ om andre klubber.

 

Jeg har selv nydt godt af din viden Nille. Og håber også at kunne gøre brug af den frem over. Men som andre også har nævnt så kommer vi ikke alle med de samme forudsætninger eller muligheder. Og der for vil der så være folk der vil være ganske tilfreds med hvad p-Club eller Harmony kan tilbyde.

 

Jeg syntes ikke du skal stoppe med at komme med råd eller oplysninger i dette forum, men evt. bare tænke over at ordlyden ikke kommer til at fremstå alt for negativ. Kritik kan godt skrives i en neutral tone. Jo flere oplysninger vi har til rådighed jo bedre ruster er vi til at træffe vores egne valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nu var jeg sammen med en af Jydeknalderne igår. Hans holdning ligger ligeledes op af F og J holdninger, nemlig det er rarest ikke at få af vide der findes bedre.

 

 

Arg. Kan det nu også passe????

 

Er sikker på at den pågældende Jydeknalder ikke  ønsker at være for uden disse oplysninger / råd. Men bare ønsker at tonen i disse blev mere bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...