Hop til indhold

Gl. struervej Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har spurgt herinde før, og foretaget mange anmeldelser af dette sted. Er igen i området, og ville høre om en bror havde besøgt stedet for nylig?

Har de god fransk? Stor sort røv? Anal? Pris?

Skrevet
  • Author

Hmmm - skal vist være prøvekanin igen….

Skrevet
  • Author

Kunne være fedt, hvis der bare var en, der kunne beskrive den dame, som er der nu.

Skrevet
  • Author

Nogen som har prøvekørt stedet for nylig?

Skrevet
  • Author

Nå - jeg skulle selv være prøvekanin. Det var vist den samme pige, som også var der sidst jeg besøgte stedet. Ældre dame med gigantiske hængende bryster.

Endte med at spille den af og sprøjte ud over de enorme baller. Var sku ikke rigtig i humør til det helt store, men alt i alt en ok oplevelse, hvis man tænder på en sort røv.

Skrevet

Nå - jeg skulle selv være prøvekanin. Det var vist den samme pige, som også var der sidst jeg besøgte stedet. Ældre dame med gigantiske hængende bryster.

Endte med at spille den af og sprøjte ud over de enorme baller. Var sku ikke rigtig i humør til det helt store, men alt i alt en ok oplevelse, hvis man tænder på en sort røv.

Hej Stivert

Det var ikke meget hjælp, du fik af os "brødre"!!

Jeg har selv haft stedet lidt i tankerne - og været forbi stedet. Dog har jeg været lidt forvirret m.h.t. deres indgang - om det er huset ud til fortovet, eller huset som ligger bagved dette? Da jeg kommer fra området, og Gl. Struervej er rimelig traffikeret, vil jeg ikke stå unødig lang tid og vente til offentlig beskuelse.

mvh

Redigeret af 1001nat

• 4 weeks later...
Skrevet

Hejsa... Nogen som ved hvilken skål pigen bruger ??  Kan læse, at hun har gigantiske hængende bryster... Mumsss !!

Skrevet
  • Author

Jeg beklager, at jeg ikke har fået svaret, men jeg har haft meget travlt på det seneste. Du skal gå om bag huset, hvis du vil besøge stedet. Der er en dørklokke du kan ringe på. Det er egentlig ret diskret. Jeg plejer at iføre mig en hætte/hat, hvis jeg skal på damebesøg. 

Jeg kan dog ikke garantere, at kvinden med de gigantiske jader er der længere. Stedet har en stor udskiftning.

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Nogen der har besøgt stedet for nylig?

Skrevet

Desværre Stivert, har ikke besøgt stedet siden November... Var det noget for dig, at være prøvekanin igen, hehe ?

Skrevet
  • Author

Jeg ender nok med at "ofre" mig. Hvis andre læser dette, der har besøgt stedet for nylig - anmeldelse tak :-)

Skrevet

Kunne man få et link hvis man skal hjælpe?!!!.....

Side6.dk... Søg på Peace Holstebro. Det er de samme billeder, som har været brugt i lang tid, og det er ikke hende du møder på adressen !

Skrevet
  • Author

Jeg nåede det ikke :-(. Beklager. Det må vente til næste gang.

• 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.