Hop til indhold
stivert

Gl. struervej Holstebro

Recommended Posts

Hej

 

Har spurgt herinde før, og foretaget mange anmeldelser af dette sted. Er igen i området, og ville høre om en bror havde besøgt stedet for nylig?

 

Har de god fransk? Stor sort røv? Anal? Pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå - jeg skulle selv være prøvekanin. Det var vist den samme pige, som også var der sidst jeg besøgte stedet. Ældre dame med gigantiske hængende bryster.

 

Endte med at spille den af og sprøjte ud over de enorme baller. Var sku ikke rigtig i humør til det helt store, men alt i alt en ok oplevelse, hvis man tænder på en sort røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå - jeg skulle selv være prøvekanin. Det var vist den samme pige, som også var der sidst jeg besøgte stedet. Ældre dame med gigantiske hængende bryster.

 

Endte med at spille den af og sprøjte ud over de enorme baller. Var sku ikke rigtig i humør til det helt store, men alt i alt en ok oplevelse, hvis man tænder på en sort røv.

Hej Stivert

Det var ikke meget hjælp, du fik af os "brødre"!!

Jeg har selv haft stedet lidt i tankerne - og været forbi stedet. Dog har jeg været lidt forvirret m.h.t. deres indgang - om det er huset ud til fortovet, eller huset som ligger bagved dette? Da jeg kommer fra området, og Gl. Struervej er rimelig traffikeret, vil jeg ikke stå unødig lang tid og vente til offentlig beskuelse.

mvh

Redigeret af 1001nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager, at jeg ikke har fået svaret, men jeg har haft meget travlt på det seneste. Du skal gå om bag huset, hvis du vil besøge stedet. Der er en dørklokke du kan ringe på. Det er egentlig ret diskret. Jeg plejer at iføre mig en hætte/hat, hvis jeg skal på damebesøg. 

 

 

Jeg kan dog ikke garantere, at kvinden med de gigantiske jader er der længere. Stedet har en stor udskiftning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man få et link hvis man skal hjælpe?!!!.....

Side6.dk... Søg på Peace Holstebro. Det er de samme billeder, som har været brugt i lang tid, og det er ikke hende du møder på adressen !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...