Hop til indhold
HrDahl

Vanessa, Engtoften 16a

Recommended Posts

Da jeg i forbindelse med arbejde var i Aarhus valgte jeg at prøve Engtoften i Viby J. Et sted jeg har hørt blandede anmeldelser af.

Jeg blev mødt af Vanessa som er en yngre køn pige. Hun sagde det var hendes første gang på stedet, så hun var lidt nervøs. 

Vi snakkede lidt om hvad der skulle ske. Jeg havde bestilt 30 min cocktail og jeg spurgte om hun tilbød BDSM. For et par hundrede oveni var hun klar, så det valgte jeg at ofre selvom hun ikke havde den store erfaring med det.

Hun startede med at nive mine brystvorter og derefter beordre mig over på sengen. Her får jeg resolut nogle ganske faste slag i røven og på ryggen. Hun fortsætter med forøget styrke torturen af brystvorterne og sætter sig overskrævs på mit ansigt og befaler mig at slikke hende. Hun niver mig samtidig mere i brystvorterne og når jeg klynker siger hun jeg skal holde min kæft...jeg får lussinger, slag rundt omkring på kroppen og hendes udtryk er meget bestemt. Hun formåede virkelig at spille rollen. Det havde jeg slet ikke forventet når det ikke er noget hun normalt udbyder. 

Jeg får derefter lov til at kneppe hende og jeg tager hende bagfra og kommer med et brag. 

Der er mere tid tilbage og torturen fortsætter. Jeg kan ikke lade være med at skubbe hendes hænder væk, da smerten bliver for meget. Det resulterer i lussinger og ordrer om at holde mig i ro! 

Det virkede faktisk som om hun selv synes det var lidt sjovt at være i den rolle og få lov til at slå lidt løs ;).

Bagefter spurgte hun en del ind til hvordan det havde været og oom hun havde gjort det godt nok. Jeg forsikrede hende om at det var helt igennem en god oplevelse og at jeg ikke havde forventet så meget under de omstændigheder.

Jeg kan klart anbefale hende. Både til det blide og til det hårde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Da jeg i forbindelse med arbejde var i Aarhus valgte jeg at prøve Engtoften i Viby J. Et sted jeg har hørt blandede anmeldelser af.

Jeg blev mødt af Vanessa som er en yngre køn pige. Hun sagde det var hendes første gang på stedet, så hun var lidt nervøs.

Jeg har også besøgt hende i denne uge, men at det er første gang hun skulle være på stedet er løgn og latin. :D

Jeg har besøgt hende flere gange før og også anmeldt hende engang for lang tid siden

Derudover er hun sød, køn og en lækker pige synes jeg og kan også anbefale hende. Har dog kun prøvet blidt med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...