Hop til indhold
Sydfynboen

Trinemus, ja hvorfor ikke? ;)

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Trinemus 23 i Ejby tirsdag i denne uge.

 

Vi havde skrevet lidt frem og tilbage inden da, men nu skulle det simpelthen være:)

 

Vi havde aftalt at mødes om morgenen, jeg var spændt og havde ikke sovet så vanvittig meget natten før.

 

Men op kom jeg og trillede til Ejby før f..... fik sko på :) Vel fremme ringede vi sammen og jeg fik info om hvor jeg skulle gå hen. Spændingen steg yderligere...

 

I døren blev jeg af en lille men bestemt meget attraktiv lyshåret ung kvinde kun iført et håndklæde...Det her skal nok blive godt tænkte jeg. Og godt det var det. 

 

Detaljerne må i tænke jer til, men jeg har bestemt lyst til at vende tilbage på et senere tidspunkt hvis det kan arrangeres? ;)

 

 

Tak skal du have

Trinemus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Trine

Jeg kan kun give sydfynboen ret det er virkeligt vær at køre efter. Også jeg blev budt indenfor af Trine kun iført håndklæde.

Jeg betalte for halv time og mens jeg kom af tøjet kravle Trine ind under dynen og da jeg var klar blev dynen løftet og jeg blev budt velkommen, efter lige at have puttet og nusset lidt var jeg mere en klar. Resten må i gætte jer til

Trine er bare en sød lille buttet pige, som jeg så snart husholdningsbudgettet tillader det igen helt sikker vil besøge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...