Hop til indhold

Kimiko Hos Daisy Club

Featured Replies

Skrevet

Ville lige høre om der var nogen der have besøgt Kimiko?

https://daisyclub.dk/kimiko

Og kunne svare på;

- er hun barberet

- Kysser hun

- Hvordan var/er sexen?

Mv, Tbone

Skrevet

I morges var jeg hos Kimiko. Hun har ikke meget hår dernede med helt barberet er hun ikke. Hun kysser med tunge og ganske godt. Billederne er 100% i orden og sofaen man kan se står i lokalet hvor man kommer ind. Hendes ansigt kan man ikke se på hjemmesiden med hun er ung og smuk jeg vil også tro starten af tyverne. Sex var godt og hun prøvede at give mig en omgang mere men jeg kan ikke to gange på en time så det blev ikke til noget. Jeg var godt tilfreds og syntes om både stedet og pigen. 

Skrevet

Et af billederne ser lidt retoucheret ud på brystet, kunne det være en tatovering?

Hvor tatoveret er hun? Lidt/meget/intet?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hendes ansigt kan man ikke se på hjemmesiden med hun er ung og smuk jeg vil også tro starten af tyverne.

Kan du sige om hendes bryster er ægte.

-forsjov69

Skrevet

Det er de ikke ;-)

Skrevet

Det er de ikke :wink:

Tak for det hurtige svar. :) 

Må man spørge, da de ser meget gode ud, er de "bløde" eller "hårde". 

-forsjov69

• 3 weeks later...
Skrevet

Halløj.

Er der nogen af d'herrer som har besøgt Daisy, som vil fortælle lidt om massagen?

Er der regulær massage før sex, eller er det mere direkte i kanen?

Jeg søger en god massage, men med mulighed for lidt mere. Har prøvet en enkelt gang et sted hvor jeg fik super massage efterfulgt af b2b med svensk, og det var super!

Det kunne lyde lidt som om at Daisy er et fedt sted, men hvis der ikke er egentlig massage af høj kvalitet med i handlen, er det nok ikke det jeg søger.

Anyone?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.