Hop til indhold
Guest Olliver

Brammingpigerne

Recommended Posts

Gæst

Ville egentlig have været forbi korskrobabes og prøvekøre ny ankomne Nina, men der var ingen kontakt med mobilnummeret, så jeg valgte at dreje af ved Gørding afk og besøge (også) ny ankomne Gabriella hos Brammingpigerne. http://side6.dk/resultatside/?q=brammingpigerne Var spændt på om jeg skulle løbe for livet når døren blev åbnet, eller om hun bare lignede modellen på billedet en lille smule. Døren gik op og i døråbningen stod en lille pæn dame med langt krøllet hår. Bestilte en omgang suck and fuck i 20 min for 700, og så af med tøjet og i gang. Gabriella smed kjolen og viste en pæn fast solbrun krop med et par fine halvstore silikonebabser frem, og så gik hun i gang med at sucke, hvilket dog foregik med gummi på lansen. Derefter satte hun sig godt til rette med ryggen til, og så fik jeg en god ridetur og derefter afslutning i doggystyle. Kunne dog ikke undgå at lægge mærke til den karakteristiske "bad pussy smell" da jeg stod bag hende, og det tæller gevaldigt ned i min bedømmelse :eek: . Der bliver ikke kysset og det var noget maskinagtigt, men jeg kom selvfølgelig heller ikk forbi i håbet om at finde mig en ny kæreste. Alt i alt, ikke noget hurra råb herfra, men så er det prøvet.

 

Pigen: Pæn velholdt "tysk" dame i slut 30´erne

Stedet: Slidt hus, men pæn og rent hyggerum.

Sexen: Man får det man skal have, hverken mere el mindre.

Gentagelse: Nej!

 

 

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun ser da toplækker ud på sine billeder, stod virkeligheden mål til det ?

 

Nej. Lille let buttet, men fast i kødet :wink: .

 

Ingen kys og kram, med mindre du vil give 200kr for dette.

 

ollie

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...