Hop til indhold
LoveFKK

Jessy Flensbrorg

Recommended Posts

Var en tur forbi Jessy i går og hun kan helt klart anbefales. Hendes billeder snyder ikke og hun havde en super lækker krop og et par dejlige ungpige bryster. Prisen var 70 Euro for en halv time med gummi ( foretrækker det sikkert :-) )

Jeg startede med et bad og fik hende lokket med ud og vaske banditten. Der skulle lidt overtagelse til, da hun normalt ikke gør dette.

Efter at vi begge var blevet vasket, så var det ind på lagnet og jeg startede med at give hende oralt som hun nød i fulde drag. Og der var ikke fake da hun kom. Hun tog godt fat i mig og jeg kunne mærke at det var the real deal.

Så var det hendes tur. Hun gav et middelmådigt blowjob. Så satte hun sig over mig og jeg kunne mærke en dejlig stram mis. Efter at hun havde reddet mig lidt, blev hun smidt om på ryggen og jeg pumpede løs imens jeg æltede hendes dejlige bryster. Til sidst blev der sluttet af med en doggystyle, hvor hun fik en ordentlig rusketur :-)

 

Hun skal helt sikkert besøges igen i den nærmeste fremtid.

 

https://sexnord.net/profile/15259/Flensburg/Jessy

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i går, og hun var dårlig til at sutte pik. Fissen var lige til at slikke, og hun kunne lide det og kom hurtigt. Fissen fik en ordentlig omgang i en gang doggystyle for fulde gardiner. Hun jamrede lidt over, at jeg kørte den i bund, men jeg skulle jo have noget for pengene. God stram fisse er lige mig, så jeg kom hurtigt. Hæhæ jeg fik en halv time for 50 euro. Jeg kommer altid med en fiffer i Flensborg, og det bliver sjældent til under 30 minutter. I sidste uge knaldede jeg med en spansk godte i 45 minutter for 50 euro, og hun ville næsten ikke stoppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...