Jacob 6 Skrevet 16. Oktober, 2014 Så er der GB i Vanløse https://annoncelight.dk/annonce/160034/gangbang-i-vanloese-29-okt-med-amatoerpige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 16. Oktober, 2014 Så er der GB i Vanløse https://annoncelight.dk/annonce/160034/gangbang-i-vanloese-29-okt-med-amatoerpige Det lyder sku ret fedt må jeg sige! *SS* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. Oktober, 2014 Personlig vil jeg under ingen omstændigheder deltage. Hun skriver bl.a.: sluger gerne. Næste patient - værs´go og spis eller dyp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2014 Personlig vil jeg under ingen omstændigheder deltage. Hun skriver bl.a.: sluger gerne. Næste patient - værs´go og spis eller dyp. Haha, ja , ikke så lækkert Men man kan jo tage gummi på. Ganske flot pige ellers ... I den bedste alder. Jeg overvejer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Daposh 36 Skrevet 18. Oktober, 2014 Kl. 9-13 1000 kr. for 2 timer? Hvordan holder du øje med tiden så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 18. Oktober, 2014 Kl. 9-13 1000 kr. for 2 timer? Hvordan holder du øje med tiden så? Alle dem med blå armbånd, skal nu op ad vandet ud af hullerne... Sådan, rent bogstaveligt talt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
advokat 19 Skrevet 27. Oktober, 2014 Jeg regner med at deltage. Andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gråskæg 42 Skrevet 28. Oktober, 2014 Jeg har tilmeldt mig ..... og regner selvfølgelig så også med at komme Jeg har skrevet kort med Pernille i forbindelse med tilmelding. Hun svarede at der var et pænt antal tilmeldte, så en aflysning var ikke aktuel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spatmand 4 Skrevet 29. Oktober, 2014 Vi bare nævne for dem der ikke dukkede op - Det var KANON!!! Pigen var super sød og mega fræk. En lille korthåret sag med små søde bryster og hun tog imod på alle mulige måder. Hun sutter som en drøm og knepper mindst ligeså godt. Og hun ku' sgu' li' det!!! Hun fik minimum 6-8 sprøjteorgasmer i den tid jeg var der. Hun holdt os 7-8 fyre igang så vi til sidst ikke kunne følge med hende. Stedet var ikke meget at prale af, men værten var flink, han blev på et tidspunkt så liderlig at han smed tøjet og måtte lige lege lidt med. Jeg gik allerede efter halvanden time - ikke fordi jeg var utilfreds på nogen måde - men jeg var simpelthen tømt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg var også derinde og hold da helt kæft det var frækt , hun kunne godt nok sit kram og en virkelig lækker lille sag " håber godt nok hun laver gangbang igen " ham der var vært snakkede om at hvis hun var frisk på det , ville han lave noget hos sig selv i Nordsjælland , så det håber jeg godt nok hun er frisk på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg