Hop til indhold
Jacob

GB i vanløse den 29. okt

Recommended Posts

Gæst

Personlig vil jeg under ingen omstændigheder deltage. Hun skriver bl.a.: sluger gerne. Næste patient - værs´go og spis eller dyp.

Haha, ja , ikke så lækkert ;)

Men man kan jo tage gummi på. Ganske flot pige ellers ... I den bedste alder. Jeg overvejer det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kl. 9-13

1000 kr. for 2 timer?

 

Hvordan holder du øje med tiden så?

Alle dem med blå armbånd, skal nu op ad vandet ud af hullerne... Sådan, rent bogstaveligt talt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tilmeldt mig ..... og regner selvfølgelig så også med at komme :-)

 

Jeg har skrevet kort med Pernille i forbindelse med tilmelding. Hun svarede at der var et pænt antal tilmeldte, så en aflysning var ikke aktuel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bare nævne for dem der ikke dukkede op - Det var KANON!!!

 

Pigen var super sød og mega fræk. En lille korthåret sag med små søde bryster og hun tog imod på alle mulige måder.

 

Hun sutter som en drøm og knepper mindst ligeså godt. 

 

Og hun ku' sgu' li' det!!! Hun fik minimum 6-8 sprøjteorgasmer i den tid jeg var der. Hun holdt os 7-8 fyre igang så vi til sidst ikke kunne følge med hende.

 

Stedet var ikke meget at prale af, men værten var flink, han blev på et tidspunkt så liderlig at han smed tøjet og måtte lige lege lidt med.

 

Jeg gik allerede efter halvanden time - ikke fordi jeg var utilfreds på nogen måde - men jeg var simpelthen tømt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også derinde :P og hold da helt kæft det var frækt , hun kunne godt nok sit kram og en virkelig lækker lille sag " håber godt nok hun laver gangbang igen " ham der var vært snakkede om at hvis hun var frisk på det , ville han lave noget hos sig selv i Nordsjælland , så det håber jeg godt nok hun er frisk på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...