Hop til indhold
exostar

Nicol fra Finkenstrasse, FL

Recommended Posts

Hey buddies ;-)

Er der nogen af jer som har besøgt hende her: http://www.fair-girls.de/Flensburg/673

Eller bare generelt kommer på adressen og kan berette om nogle af de andre.

Jeg selv har kun prøvet Eva på adressen, men hun er rejst.. Det samme er Sara, men hun hedder Anna nu, og er i Kiel - hun er bestemt også good looking, bliver nød til at besøge hende

https://en.sexnord.net/profile/15189/Kiel/Anna

Håber at høre gode beretninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende har jeg besøgte en hel del gange. Et lille nips der dog med årene er blevet noget proff. i forhold til tilgangen til kunderne.

Har læst enkelte utilfredse indlæg om hende, men mig har hun nu altid serviceret upåklageligt.

Plejer at tage 30 min. med natur fransk og almindelig sex, hun er vil med gensidig fransk jf. det jeg oplever. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende har jeg besøgte en hel del gange. Et lille nips der dog med årene er blevet noget proff. i forhold til tilgangen til kunderne.

Har læst enkelte utilfredse indlæg om hende, men mig har hun nu altid serviceret upåklageligt.

Plejer at tage 30 min. med natur fransk og almindelig sex, hun er vil med gensidig fransk jf. det jeg oplever. :)

Med årene? :) dvs hendes alder på de 23 er ikke retvisende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

jeg har kun prøvet hende en gang og det var rigtig skidt! Ved ikke om hun havde en dårlig dag, menstruation, PMS eller lignende. Men hun var nu ganske sur, var med på ganske lidt, var ret utilfreds med vi ikke var færdig efter 15 min og temmelig stram i betrækket da jeg spurgte efter bad. Lidt lignende har jeg hørt fra andre, men har ligeledes hørt godt ligesom Reknas fortæller. Så meget svingende er vist de rette ord. Evt smid 50 euro og se hvad der sker, ingen herregård. Personligt kommer jeg ikke igen, var hun decideret for ubehøvlet til

 

 

 

Hun har været 23 i rigtig mange år :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...