Hop til indhold
2000m

Milla 38 fra Farum

Recommended Posts

Guest Tatra

Ellers har jeg været der, sidste efterår.

Hendes annonce med indhold er ærlig nok, og billederne ligeså. Stor pige, ville ikke have al klunset af så man kunne opleve hende i hel bar figur, men hun kyssede godt nok og sexede også OK. Forekom sådan lidt værtshus-bajer-og-smøg-agtig og vi kom aldrig helt op at klinge kemi-mæssigt, så det er blevet ved det ene besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er hun 40 år, eller ville hun ønske hun var 40 år.

Det der tilbydes er kaffe og kage, frem og tilbage, und nix weiter, søger man en ukompliceret hyggestund med en ca. 50 årig værtshusholder, er det kanske vejen frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Er hun 40 år, eller ville hun ønske hun var 40 år.

Det der tilbydes er kaffe og kage, frem og tilbage, und nix weiter, søger man en ukompliceret hyggestund med en ca. 50 årig værtshusholder, er det kanske vejen frem.

Jeg tror meget godt på 40; ville endda gætte på en anelse yngre hvis jeg skulle gætte udfra hende selv.

Du har ret, kaffe og kage frem og tilbage med en endda 40'årig værtshusholder:-D. Nu skal min mini-anmeldelse heller ikke forståes negativt, jeg klikkede bare ikke rigtig super med hende, men der skal jo osse to til tango...:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Præcis, kemi / smag og behag.

Ud fra fotos, og med 500 sparet, ville jeg til hver en tid, springe på Inga, med de falske fotos, fra NV.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Præcis, kemi / smag og behag.

Ud fra fotos, og med 500 sparet, ville jeg til hver en tid, springe på Inga, med de falske fotos, fra NV.

Dén er jeg helt med på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...