Hop til indhold
Mikj

lækker tyng ung pige

Recommended Posts

Hey, søger en ung tynd pige mellem 18-30 år, er der nogen i kan anbefale? Det skal helst være privat og ikke bordel :) tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet ingen??

Hej Mikj, du har snart været medlem et år, du har spurgt ind til en del piger efterhånden, kommer der snart en anmeldelse, du ved, noget for noget princippet, hvis vi alle kun spørger, ville eroguide jo ikke eksistere.

Men som svar på dit spørgsmål Lea, Sara, Niky, Lucy, Nikita, Josefine, Julia og en del flere, god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

 

Har været væk et par uger og så først din forespørgsel nu.

 

Kommer umiddelbart i tanke om ungarske Mina eller polske Nikita. Ingen af dem er aktive på EG lige nu. Jeg ved ikke om/hvornår Mina kommer igen, men sidst nævnte Nikita, at hun regnede med at komme tilbage omkring 2. weekend i november. (Jeg mener ikke den Nikita, der er på EG lige nu - hendce har jeg ikke prøvet). Så hold øje med annoncerne!

 

...og held og lykke :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af Sille her den anden dag, hun kan klart anbefales (men nærmere A end C skål), jeg laver en anmeldelse en af de nærmeste dage.

 

Hun har knaldorange hår for tiden og det passer fantastisk til hende  :-P, hun er meget nipset og dejligt snakkesalig på en meget ungdommelig måde. Hun kan i den grad anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...