Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Plan B i Flensburg

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære medgymnaster udi kvindegymnastikkens kunst

 

Efter endnu et smut til den største danske by syd for grænsen, kommer her en anmeldelse af oplevelserne.

 

Jeg havde sat næsen – og en større legemsdel syd for næsen – op efter at skulle nyde lidt tid sammen med Candy http://www.fair-girls.de/Flensburg/667 men sådan skulle det ikke gå. Havde ellers ringet i forvejen for at lave en aftale. Det lykkedes mig ikke at komme til at tale med Candy, men en (efter stemmen at bedømme) ældre kvinde fortalte, at hun var i huset og at jeg bare kunne komme forbi. Hvis hun ikke lige var ledig, var der andre at vælge mellem. Det var jeg ikke helt tilfreds med, men kunne ikke komme en aftale nærmere. Da jeg så troppede op, åbnede en thaikvinde døren og oplyste, at Candy først var tilbage lørdag, men at jeg bare kunne komme ind. Det løb mig koldt ned af ryggen, hvis tilbuddet skulle være lagengymnastik med hende, der tydeligvis havde overskredet sidste salgsdato og jeg fik hurtigt blæst retræte og sagde, at så ville jeg komme tilbage, når Candy igen var i huset. Kan være, at jeg kunne have fået en god oplevelse, da der i opgangen nævnt, at der var nye piger, men jeg turde ikke løbe risikoen.

 

I kraft af min plan B, havde jeg helgarderet en god oplevelse. Kun fem husnumre fra stedet, hvor Candy holder til, har en af mine gamle bekendtskaber Ewa http://www.fair-girls.de/Flensburg/487 nemlig sin lejlighed. Ewa har været aktiv i Tyskland i 10 år og arbejder for sig selv. Hun kommer fra Letland, men taler et perfekt tysk. Hendes fotos er ægte nok, men måsek et par år gamle. Hendes alder vil jeg skyde til 35. Jeg havde ikke tid til at køre et andet sted hen og havde fundet et godt sted at parkere, så det var perfekt, at de to damer bor tæt på hinanden. Inspireret af Jernsvinets bemærkning om Ewas evner som rytter, tænkte jeg, at dette måske alligevel skulle blive en fantastisk dag  :cool: Efter at have overstået gensynsglæde, kys og klem, aftalte vi en halv time med GFE, Französisch natur og Verkehr in verschiedene Stellungen (som det hedder på disse kanter) og jeg betalte de aftalte 70 EUR. Ewa plejer at kunne lide en blid start med forsigtige berøringer i nakke og ned af ryggen – først med hænderne og siden med tungen. Også denne gang endte det med at hun fik ståpels. Som den opmærksomme læser nok kan fornemme, ender det hele med at hun får en ordentlig slikketur – og så er hun ved at være klar. Nu fik hun lejlighed til at bevise, at Jernsvinet ikke har ramt ved siden af med sin beskrivelse. Det var et herligt ridt, hvor hun skiftevis havde front og ryg mod mit ansigt – dejligt at se hende arbejde og mærke hendes underlivs bevægelser. Ja, resten kan i nok tænke jer til. Da jeg gik derfra, sendte jeg en venlig tanke til Jernsvinet. Godt jeg først kom til at tænke på ham efter besøget – havde sgu nok mistet gejsten, hvis han var dukket og i tankerne på et tidligere tidspunkt – uha en grim tanke :-P

 

Har stadig til gode at besøge Candy – det må der rådes bod på snarest. I får en anmeldelse, så snart jeg har været der.

 

Hilsen

Huaa Laan

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...