Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der kender et Thaisted hvor det er muligt at få French Kissing - altså kys med tungen ?

Skrevet

Tungekys hører ikke til i den Thailandske kultur. Men nogle tøser er dog lærenemme.

Jeg dyrker det dog ikke - tænker på hvad de har haft i munden før mig.....

Skrevet

Hej

Er der nogen der kender et Thaisted hvor det er muligt at få French Kissing - altså kys med tungen ?

Lige præcis det er i MEGET høj grad et spørgsmål om gensidig god kemi og lyst fra pigens side :-P .

Jeg har prøvet det 3-4 gange, men da havde jeg også været "fast kunde" i flere måneder, med besøg i hvertfald 2 gange pr. måned.

Vester Voldgade

Sawadee 505

Hvidovrevej 80

Men det ligger nok 1½-2 år tilbage og pigerne er desværre ikke længere i branchen :oops:

Redigeret af dråben

Skrevet

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe med nogen som er aktive, men der var en på 505 som bundsnavede mig lige da jeg trådte ind ad døren. Jeg blev faktisk lidt befippet og det tændte hende åbenbart, for hun fortsatte med snave igennem i samtlige 60 minutter. Det er ca. 3 år siden.

Skrevet

Lige præcis det er i MEGET høj grad et spørgsmål om gensidig god kemi og lyst fra pigens side :-P .

Jeg har prøvet det 3-4 gange, men da havde jeg også været "fast kunde" i flere måneder, med besøg i hvertfald 2 gange pr. måned.

Gør det forskel om man holder sig til samme pige eller besøger flere forskellige piger på samme klinik?

Hvis det bare er skuespil burde det jo ikke betyde noget, men hvis det virkelig er kemi/personligt, så er det måske en ide ikke at skifte mellem flere piger på samme sted?

Skrevet

Gør det forskel om man holder sig til samme pige eller besøger flere forskellige piger på samme klinik?

Hvis det bare er skuespil burde det jo ikke betyde noget, men hvis det virkelig er kemi/personligt, så er det måske en ide ikke at skifte mellem flere piger på samme sted?

De gange hvor jeg har haft fornøjelsen, har det været med den samme pige, men da har jeg jo også booket en tid med netop den pågældende pige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.