Hop til indhold
Guest Dast74

Anna Sunshine eller Alexandra Seductiongirls

Recommended Posts

Gæst

Har været sammen med Anna som rigtignok både er køn og sød og har formidable ægte bryster. Jeg kommer dog ikke igen da det ikke rigtig virker til at sexen er noget hun trives med (i al fald ikke med mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs denne tidligere tråd om Anna, der bekræfter at hun er køn men uengageret:

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Der er så flere der er tilfredse med vores skønne Anna i den tråd end man kan kalde bekræfte at hun er uengageret  :-P

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så flere der er tilfredse med vores skønne Anna i den tråd end man kan kalde bekræfte at hun er uengageret  :-P

 

Kære Seductiongirls 

 

Jeg har heller ikke været særlig begejstret for de to besøg jeg har haft hos Anna.  Det har været meget langt fra en GFE....totalt uengageret.  

 

I har hos seductiongirls andre piger som kunne lære Anna et trick eller 100 om hvad en GFE er. 

 

Det er helt OK, hvis der er kunder Anna ikke tænder på.....så skal hun bare sige det.....det er lang at foretrække at få det at vide så man kan vælge en anden....frem at finde ud af det non-verbalt under akten, hvor det hele er blevet noget akavet. 

 

Kanon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claire

Kære Seductiongirls

Jeg har heller ikke været særlig begejstret for de to besøg jeg har haft hos Anna. Det har været meget langt fra en GFE....totalt uengageret.

I har hos seductiongirls andre piger som kunne lære Anna et trick eller 100 om hvad en GFE er.

Det er helt OK, hvis der er kunder Anna ikke tænder på.....så skal hun bare sige det.....det er lang at foretrække at få det at vide så man kan vælge en anden....frem at finde ud af det non-verbalt under akten, hvor det hele er blevet noget akavet.

Kanon

Du forventer simpelthen at pigen stopper og siger "jeg tænder ikke på dig" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Seductiongirls 

 

Jeg har heller ikke været særlig begejstret for de to besøg jeg har haft hos Anna.  Det har været meget langt fra en GFE....totalt uengageret.  

 

I har hos seductiongirls andre piger som kunne lære Anna et trick eller 100 om hvad en GFE er. 

 

Det er helt OK, hvis der er kunder Anna ikke tænder på.....så skal hun bare sige det.....det er lang at foretrække at få det at vide så man kan vælge en anden....frem at finde ud af det non-verbalt under akten, hvor det hele er blevet noget akavet. 

 

Kanon

 

Nu skal jeg ikke være en kloge åge... men hvis man vil have en kæreste går man da ikke på bordel!!! så tager man da på disko, eller bar. jeg ved godt at GFE er meget op i tiden... men lad os nu skelne mellem en kæreste og en man knepper med :) basal set pigerne sælger deres huller i X minutter eller timer... jeg tror ikke alle pigerne leder efter prinsen på den hvide hest... selvom de er gode til at ride...

 

så min tanke... hvis man søger en kæreste... og man er over 30 skal man tag på Damhus kroen til enkebal... og der koster en øl 30 kr... så hvis man vil bruge (500 kr.) 100 til taxi, og 13 øller til at finde en man kan få en GFE med... og de vil gerne kysse, og de taler også dansk... og sidst men ikke mindst de vil putte efter... med mindre de er for fulde :)

 

god weekend i dette lorte vejr i danmark...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du forventer simpelthen at pigen stopper og siger "jeg tænder ikke på dig" ?

Sådan læser jeg det ikke.

Hvis man siger til en GP at man gerne vil have en kæresteoplevelse, så burde en glædespige med integritet tage stilling til om det er noget hun kan med vedkommende.

Hvis hun tager pengene velvidende at det ikke er noget hun kan ... jamen så er hun en luder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan læser jeg det ikke.

Hvis man siger til en GP at man gerne vil have en kæresteoplevelse, så burde en glædespige med integritet tage stilling til om det er noget hun kan med vedkommende.

Hvis hun tager pengene velvidende at det ikke er noget hun kan ... jamen så er hun en luder.

Undskyld, jeg svare... hvis det er noget som kan forklare mig hvad forskellen på en luder, og glædespige eller andre former for navne... udover luder kan være et negativt ord, og glædespige er et nick.. for alle os som går på arbejde er i bund og grund LUDER vi sælger en arbejdskraft... spænd hjælmen og kom ind i kampen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pizza mand, nu har du 2 gange forsøgt at afspore tråden. Måske kunne du oprette nogle særskilte tråde med alle de tanker du har, som ikke har ret meget med denne tråds emne at gøre. Bare et forslag, som du sikkert bliver sur over, især hvis dit formål netop er at afspore.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Seductiongirls 

 

Jeg har heller ikke været særlig begejstret for de to besøg jeg har haft hos Anna.  Det har været meget langt fra en GFE....totalt uengageret.  

 

I har hos seductiongirls andre piger som kunne lære Anna et trick eller 100 om hvad en GFE er. 

 

Det er helt OK, hvis der er kunder Anna ikke tænder på.....så skal hun bare sige det.....det er lang at foretrække at få det at vide så man kan vælge en anden....frem at finde ud af det non-verbalt under akten, hvor det hele er blevet noget akavet. 

 

Kanon

 

Nu er alle pigerne meget forskellige og ydelser også forskellige.. Der er ikke en pige der giver det samme blowjob, som der heller ikke er piger der giver ens kæresteoplevelser..

 

Nu kan jeg se et andet sted at du refererer til at have besøgt Tina - Tiffany - Kimmie og vores gamle Olivia og ja det er så også lige de 4 piger der tilbyder hardcore kæresteoplevelser og snaver alle deres gæster i gulvet fra start til slut, så der er jo intet galt med Anna`s bud på kæresteoplevelser når der står med forbehold og ved kemi, så mener ikke hun skal læres op af nogen, hendes grænse er bare der og hos de andre længere  :smile:

 

Og nu kan andet end at tænde spille ind...

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna er en dejlig pige og jeg tolker den lidt tilbagelænede facon som ægthed hvilket jeg sætter pris på. Hvis jeg havde råd brugte jeg penge på at besøge hende ofte og så er jeg overbevist om at man får en helt anden behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pizzamand skrev, den 17/10/2014 at 12:45:

 

Nu skal jeg ikke være en kloge åge... men hvis man vil have en kæreste går man da ikke på bordel!!! så tager man da på disko, eller bar. jeg ved godt at GFE er meget op i tiden... men lad os nu skelne mellem en kæreste og en man knepper med :) basal set pigerne sælger deres huller i X minutter eller timer... jeg tror ikke alle pigerne leder efter prinsen på den hvide hest... selvom de er gode til at ride...

 

så min tanke... hvis man søger en kæreste... og man er over 30 skal man tag på Damhus kroen til enkebal... og der koster en øl 30 kr... så hvis man vil bruge (500 kr.) 100 til taxi, og 13 øller til at finde en man kan få en GFE med... og de vil gerne kysse, og de taler også dansk... og sidst men ikke mindst de vil putte efter... med mindre de er for fulde :)

 

god weekend i dette lorte vejr i danmark...

 

Jeg er ligeglad med hvorfor DU køber sex, eller hvorfor du mener, at folk køber sex. Så pak Damhuskroen mv. sammen. Der er ingen som taler om prinsen på den hvide hest, eller at få en kæreste (kun dig). ingen taler om at pigen er max tændt eller kommer i en kæmpe orgasme ved hver kunde.

 GFE .... bemærk E'et. Det er en følelse/oplevelse, som pigen tilbyder. Alle har deres lyster. Nogle kan lide dominans, andre anal og nogen ..... GFE. Du vil blot have et hul. Det er en service. Hvis pigen ikke leverer servicen, så er det at vi på dette site anmelder dette, så den næste kunde kan have gavn af dette. GFE er en eksplicit service, som Anna tilbyder og ikke mindst reklamere for, men som hun ikke leverer!!! 

 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er en tråd fra 2014...

;)

... og Pizzamand har ikke vært meget aktiv siden 2015. 

Redigeret af Bombadilla
måtte sjekke ud seneste aktivitet til Pizzamand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, 1 time siden:

Men Anna er stadig dejlig :)

Ja nu må vi give hende noget at tænke på i morgen til sommer-party!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...