Hop til indhold
PeterPlan

Nej & Nej .. Odervej 53a, Århus

Recommended Posts

Jeg har været "passiv læser" her på siden, et stykke tid og synes lige, at jeg også vil bidrage.

Der har været delte meninger om N&N i Århus og da jeg alligevel var i området, fik jeg lyst til selv at teste :-D

Jeg blev mødt af en sød ung kvinde, Arhanan eller Anhanan og jeg bliver vist ind i boksen ved siden af indgangen.
Det virker som om hun er ny og får sagt " Massage" og jeg siger ja tak .... så går hun ud og henter en anden, en fiks lille sag som åbenbart kan lidt mere dansk og nu bliver jeg spurgt, om jeg ønsker "hele pakken", hun ser fræk ud og jeg siger ja tak .... jeg spørger til pris ??
Hun smiler frækt og siger 1000.- kroner  .... deal :-D

Hun går ud og jeg tager tøjet af, nu glæder jeg mig ....... men vupti, så er de to piger atter bytte om og ind kommer Ahha hha :-/
Jeg er før blevet positivt overrasket og tænker " gi´det en chance " :-)

Men det var så dagens fejltagelse, .... sød pige, sødt smil, men helt ærligt N&N, det er simpelthen ikke godt nok !!!!!!!!!
Hvis i vil "sælge varen, så skal hylden støves af og vinduerne pudses" , jeg ankommer nyvasket, nybarberet og veloplagt  .... jeg er kunden der betaler og har en forventning om, at blive mødt på samme måde.
Det er ikke en date eller kærlighed, jeg er ikke naiv, men et ønske om den frække leg mellem mand og kvinde.

Stedet : 3 ud til en meget befærdet vej / fjernsynet i ankomstrummet overdøvede musikken i boksen
Pigen : 7 sød tøs

Massagen : 1 mildt sagt elendig, uinteressant olie sjuskeri

Hygiejne : 2 slapt

Sex : 2 ligegyldigt, hele tiden med et blik på uret, ikke så meget som fem minutters " så lad os lege "

Gentagelses faktor :  ABSOLUT  0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej PeterPlan,

Din anmeldelse virker overbevisende - og jeg kan fint forstå din vurdering ud fra denne oplevelse .... MEN

.....

Det er sgu' sjovt som kvaliteten mange thai-massage steder er stor-svingende :-/

Der har eksempelvis været massere af gode anmeldelser fra dette sted.

Man skal måske til at sige, at alle anmeldelser der er ældre end en uge er forældede :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur ... kunne ikke holde mig.

Efter en lang arbejdsdag i KBH - mente jeg, at have fortjent bedre end en kold lejlighed i mit eget selskab :wink:

Nå - terningerne blev kastet og loddet faldt på N&N.

Parkerede "ulovligt" i bunden - men diskret.

Bankede på - og døren blev åbnet af 27 årige Faa i rød stramtsiddende kjole - som i den grad satte "scenen".

Blev vist ind i "boksen" lige ved indgangen (fornemmede 2 andre kunder i løbet af mit besøg).

Der var håndklæder i mit rum - og i begyndelsen var der tumult - ind og ud - for at de 2 andre piger var "forsynet".

Nå - Faa var sød og smilende - snakkede ikke dansk og dårlig engelsk - men mit turist thai og hendes turist engelsk var NOK - til at jeg fik hvad jeg kom for.

Inden vi kom til dette væsentlige indslag - måtte jeg dog igennem en gang la-la massage - lidt olie - hist - lidt olie pist - ingen rigtig pirring - men lidt berøringer... så til sidst kiggede jeg på hende og vi blev enige om at komme til sagen :smile:

Sex'en var ikke inspirerende - men jeg var horny as hell - og fik hende til at sutte indtil jeg var klar - hvorefter jeg lod hende ride mig til hun var træt - hvorefter vi gik i missionæren - hvor jeg til min store skam - ikke kunne holde mig.

Nothing big - but nice.

Redigeret af MadDogAarhus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...