Hop til indhold

Ting jeg har lært...

Featured Replies

Skrevet

At når man står og barberer ens boller, hvis man så kommer til at trykke på den knap der sidder ovenpå ens gilette fusion. I ved, den der aktiverer vibrationselementet? Så kan man godt blive pænt forskrækket og komme med et lille tøset hvin.

Skrevet

Endnu et argument for kun at anvende den go´e gamle enkelt bladet Gillette skraber, hvis man altså ikke ryster på hænderne :cool:

Skrevet

........ Så kan man godt blive pænt forskrækket og komme med et lille tøset hvin.

Hvinet kommer også ved brug af voks :shock:

Skrevet

Jeg bruger også Fusion med vibro, den giver et godt og behagelig skær, man skal ikke bruge mange kræfter til at køre den over huden :D

Top dollars :D

Er vibro ikke en øl???. Er barberskum så alligevel ikke bedre?

Skrevet

Syntes også, at det giver en ekstra demision, når vibroen er slået til, særligt på bollerne :-P  

Skrevet
  • Author

Jeg har aldrig helt kunnet forlige mig med vibrations banditten. Det er en super skraber, men jeg er ikke vild med et vibrerende barberblad - så selv om den sikkert virker ret fantastisk, så bruger jeg den næsten aldrig.

Skrevet

Jeg køber bare en almindelig dobbeltbladet skraber i Aldi. 

Fusion med vibro? Det har jeg aldrig hørt om før - det lyder temmelig metroseksuelt. Umiddelbart tror jeg, at jeg ville blive bange for mit stemmeleje og fremtidige reproduktionsevne, hvis barberbladet gav sig til at danse mens jeg barberede boller.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.