Hop til indhold
HG Wells

Ting jeg har lært...

Recommended Posts

At når man står og barberer ens boller, hvis man så kommer til at trykke på den knap der sidder ovenpå ens gilette fusion. I ved, den der aktiverer vibrationselementet? Så kan man godt blive pænt forskrækket og komme med et lille tøset hvin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

........ Så kan man godt blive pænt forskrækket og komme med et lille tøset hvin.

 

 

Hvinet kommer også ved brug af voks :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger også Fusion med vibro, den giver et godt og behagelig skær, man skal ikke bruge mange kræfter til at køre den over huden :D

Top dollars :D

 

Er vibro ikke en øl???. Er barberskum så alligevel ikke bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes også, at det giver en ekstra demision, når vibroen er slået til, særligt på bollerne :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig helt kunnet forlige mig med vibrations banditten. Det er en super skraber, men jeg er ikke vild med et vibrerende barberblad - så selv om den sikkert virker ret fantastisk, så bruger jeg den næsten aldrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber bare en almindelig dobbeltbladet skraber i Aldi. 

Fusion med vibro? Det har jeg aldrig hørt om før - det lyder temmelig metroseksuelt. Umiddelbart tror jeg, at jeg ville blive bange for mit stemmeleje og fremtidige reproduktionsevne, hvis barberbladet gav sig til at danse mens jeg barberede boller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...