Hop til indhold

Ingen glædespiger i Lyngby?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i Lyngby i forbindelse med noget arbejde, og havde håbet på det ville være muligt at finde en at hygge sig med.

Jeg kan simpelthen ikke finde nogen.

En eller flere der kan hjælpe?

Skrevet
  • Author

Nej, men hvor skal jeg så efterlyse sådan et spørgsmål?

Skrevet

Velkommen til :-P

Jeg har bedt en moderator flytte dit indlæg, så det kommer over under efterlysninger Sjælland.

Hvis der ingen traditionelle bordeller eller piger er, så prøv thaimassage. Mange af dem giver fuld pakke når i først kommer igang

Se listen her - https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210677939913023614244.0004d9108a23d409fab68&msa=0&dg=feature

Redigeret af oxen

Skrevet

Tjek Travbladet: Der plejer at være lidt at vælge mellem. F.eks er denne der i dag: 

ABSOLUT PRIVAT LYNGBY

Bløde gyngende kæmpe patter. Megafransk, tungekys 500,-.

Så hvis du drømmer om at sejle rundt i gyngende kæmpepatter, skulle det være muligt at få lettet trykket dér. Smid evt. en anmeldelse af løjerne

All-Allo

Skrevet

Lov mig at du ikke besøger ovenstående. Hun er uengageret, og spild af tid. Dårlig service og skulle bestemt ikke være i branchen..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.