Hop til indhold

West-end Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hey.

Er der nogle af jer som har vært et smut forbi west-end i Aalborg og kan give en andmeldes af det (tænker her på pris, kvalitet, osv).? Jeg har selv flere gang ville der ind i mine mange branderter, men enten er jeg ikke blevet lukket ind eller også har der vært for lang kø. 

Skrevet

hvad er west end ?

Skrevet
  • Author

Som vendelboen skriver er det et værtshus, men ovenover er der et bodel. Tror ikke det har et navn. Har kun hørt folk sige West end eller ovenover west end.

Skrevet

Jeg har set fulderikker blive smidt ud fra Westend (værtshuset), så de tumlede hen over fortovet. Det er min opfattelse, at det er et stamværtshus for nogle, der drikker meget.

Ovenover er der et thaibordel. Det er meget længe siden, jeg har været der, så min oplevelse har ikke gyldighed mere.

Jeg husker pigerne som søde. En gang blev jeg redet af en pige, der ikke var helt færdig med at menstruere. det gav lidt farve. Hun var meget ked af det og sagde undskyld, så pyt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.