Hop til indhold
McQueen

Nanja dansk latina - Kbh. Ø Topklasse!

Recommended Posts

 

Så da slutningen nærmede sig, bad jeg hende gå ned på knæ (vi lagde lige en pude under) 

Da hun var på knæ var hun i meget bedre højde til at modtage min ladning.

 

Hun lukkede mund og øjne (forståeligt nok) men ellers var det et utroligt sexet syn.

Ikke noget med væmmelse i ansigtet, og jeg fik lov at sprøjte og sprøjte og nyde synet af det i hendes ansigt, inden hun rejste sig og vaskede det af.

En utrolig fræk oplevelse, og jeg kommer snart tilbage, for at få en fuld tur, og mærke mig oppe i hende.

 

 

 

Gokkede du den selv til slut eller gjorde hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun vejer nok omkring 45-55kg, hun er omkring 160-170 høj. Hun har små bryster, dog er de flotte. Hun sutter okay, dog sutter hun som at hun mener det (masser af gå på mod). Hun forstår at opfører sig sexet. flot krop, dejlig røv. 

 

Der er sku ikke så meget pis med hende, hun er bare nice. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er lidt forvirret over at denne tråd er blevet bragt op igen, er hun i business igen?

(krydser fingre)

Iflg annoncen var hun aktiv i mandags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

Ja Hun er vist frisk på det hele, har været lidt on OFF, men er nu tilbage igen!

Lige en advarsel... Hun sendte mig en uopfordret txt ;-) ..frisk på lidt af det hele;-)

Det er så OK, da jeg generelt ik har en kondenser snager ;-) der er jeg heldig;-)

Jeg ved dog der er flere herunder der ville ku få lidt problemer.. Så nu ved i det!!

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror at hun er stoppet helt, det sagde hun til mig sidst jeg så hende, at hun ville. hun sagde dog også at hun ville beholde nogen enkelte faste kunder. jeg kender hende godt og havde fået hendes privat nummer. desværre har jeg mistet det på den mest latterlige måde :/

 

jeg håber at hun kommer på igen en dag, hvilket jeg tror hun gør ;)

 

mvh sometimes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...