Hop til indhold

Lucia - Sexyclub, eventyrpigerne mm.

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen. 

For en lille uges tid siden havde jeg en fænomenal oplevelse med den kære Lucia hos Sexyclub. Bl.a. fordi hun kyssede vådt og inderligt samt nussede sin klit, mens vi hyggede os i missionæren, hvilket jeg synes var umådeligt frækt. :-P Ydermere gik vi 10-15 min. over tid, og da det nærmere plejer at gå den anden vej rent tidsmæssigt ved besøg hos GP'ere, var jeg ret besat på at besøge Lucia igen inden for en overskuelig tidsperiode. Men til min store "forskrækkelse" ser jeg nu, at Lucia er forsvundet fra deres hjemmeside, og at hun slet ikke fremgår på vagtplanen længere. Er der nogen som har en ide/ved, hvad pokker der er sket? Havde i den grad set frem til et genbesøg! :-( 
Sexyclub eller Lucia må meget gerne komme på banen her, da jeg kan se, at de tidligere har været aktive herinde med nogle indlæg :-) Da vi "snakkede" om hendes arbejde, lød det bestemt ikke som om, at hun allerede var på vej ud af branchen.

Mvh. ham den nye aka. kvinderskalnussesogpusses

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.