Hop til indhold
8000

Lin thai massage Vejle

Recommended Posts

Aten

Så kom tiden hvor jeg endeligt kunne få tid, samt min kalender til at passe med et besøg her.  

Jeg blev modtaget af en smilende smuk pige (meget smuk), som spurgte om det var mig der havde bestilt tid hvilket jeg kunne bekræfte.

Blev anvidst plads i det første lokale som så pænt og rent ud, og efter at have brugt badeværelset tør jeg godt skrive at dette er et af de pæneste og reneste steder jeg nogensinde har været.

Massagen gik igang og den var middel men med en super pirring undervejs. Hende som gav mig massage er nok noget af det smukkeste thai jeg har set (har set en del efterhånden). så hvis hun havde tilbudt alt var jeg ikke i tvivl om af jeg skulle have alt.

Men detsværre var det ikke muligt. så det endte med en trold. Fint nok men nøj hvor var hun flot, så når jeg engang læser om en af de herre der har fået mere end mig så skal jeg til Vejle igen.

Massage      7

Stedet          10 Reneste sted jeg har set.

Pigen            10 Kønneste thai på 29 men lignede en på 20 flot pige

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er adressen stadig Koldingvej 144?

Hvad hed pigen?

koldingvej 144 e

Jeg ved ikke hvad pigen hedder

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...