Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.sexpiger.dk/4856

Nu har jeg en del tid haft en morsomme stund... her på siden.  :-P

Jeg har i dag besøgt Karolina... og jeg må sige at det var en fin oplevelse...

Jeg sendte en sms og inden for 5 – 10 min. Fik jeg svar... og afsted med mig... det var nemt at finde... da jeg ankom sendte jeg en sms som aftalt denne gang gik det ” 1 minut” så fik jeg sjovt nok et andet hus nummer...  men ok.

Jeg kom ind og døren blev åbnet meget diskret, og ind med mig. Prisen er fast da hun kun har 1 time /kr. 1500,00 

Jeg fik et bad, og så var jeg klar... jeg satte mig på sengen... og jeg kan fortælle at den er lav”meget lav” så begyndte hun at gøre sig klar... jeg forventede at jeg skulle til at forklare at fransk var uden... men ikke ved hende... shit hun kunne sit mundværk.. stille og roligt... ingen hast ingen jag... efter et stykke tid blev det slappet lidt af... hvorefter hun fandt gummiet frem det blev ikke klasket på eller presset ... det blev stille og rolig suttet på mens hun slikkede mine boller...

Så gik det bare der ud af... og jeg var lige ved at komme... men det var som om hun kunne mærke at jeg var ved at komme, så hun satte farten ned...  men nu ville jeg sgu være færdig... og med et blev jeg helt varm og ud det kom...

Da jeg var færdig ville jeg til at rejse mig men hun holdt fast i mig... og begyndte at nusse mig på maven, mens hun tog gummiet af... efter gummiet var taget af begyndte hun at massere mig og det var måske ikke den bedste massage men jeg synes at hun skal have et lille plus for dette da normalt vil de have folk ud af klappen...  efter massagen og en hurtig skyller blev jeg listet ud af lejligheden... hun er MEGA diskret... og på vej hjem...

Jeg vil sige at lokalet er ikke det bedste, men heller ikke det værste...

Karolina 9/10

Karolinas Patter 11/10 det er ikke de længste, men de er sgu store!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det hende på billedet?

Det er hende... og jeg tror jeg skal prøve igen... da jeg tror at jeg misforstod noget... man kan vist i prisen komme ud over hendes PATTER! :)

Redigeret af Pizzamand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det vist min tur.

Det skal først siges, at jeg er til runde flotte bryster.

Jeg tog af sted efter at have læst en anmeldelse her på siden...

Og jeg fortæller gerne!  

En smuk kvinde med de dejligst bryster, man kan forestille sig. Jeg kan fortælle, at jeg elsker at modtage spansk fra en kvinde, der sidder på hug, og at jeg så må lade min pik glide mellem... og at hendes tunge snapper efter ”mini -me”.

Jeg bollede (desværre) kun bagfra i ganske kort tid, da jeg ville komme udover hendes bryster..

Jeg synes bare, at jeg ville dele med jer.

Lejlighed 5/10

Karolina 7/10 jeg er ikke god til engelsk

Krop 9/10

Bryster 1000000/10

erotoman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det vist min tur.

Det skal først siges, at jeg er til runde flotte bryster.

Jeg tog af sted efter at have læst en anmeldelse her på siden...

Og jeg fortæller gerne!

En smuk kvinde med de dejligst bryster, man kan forestille sig. Jeg kan fortælle, at jeg elsker at modtage spansk fra en kvinde, der sidder på hug, og at jeg så må lade min pik glide mellem... og at hendes tunge snapper efter ”mini -me”.

Jeg bollede (desværre) kun bagfra i ganske kort tid, da jeg ville komme udover hendes bryster..

Jeg synes bare, at jeg ville dele med jer.

Lejlighed 5/10

Karolina 7/10 jeg er ikke god til engelsk

Krop 9/10

Bryster 1000000/10

erotoman

Du har godt nok været hurtigt ude.

Og ja, den måde at få spansk på er for lækker,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Og med kun et billede på profilen, så er i sikker på det ER hende ?? Hun ser dælme sprød ud .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var brysterne ægte eller hjulpet på vej?

Det bedste man kan købe for penge, men som jeg skrev... de er IKKE de længste... men de sidder hvor de skal og dejlige runde :)

@Erotoman... det var jo mig som skulle :) flot 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Det bedste man kan købe for penge, men som jeg skrev... de er IKKE de længste... men de sidder hvor de skal og dejlige runde :)

@Erotoman... det var jo mig som skulle :) flot 

Hvem leder også efter de LÆNGSTE Bryster `?!?! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...