Hop til indhold
losser

ekstrabladet's anonncer i stykker?

Recommended Posts

Er jeg den eneste der den seneste uge og døjet med deres annoncering af sex?

Hvis ik de næsten er helt væk så er har jeg oplevet at alle link til pigerne på side 6 , var forkerte. .

Belastende når man skal køre gennem hele Jylland og finde en fræk pige på vejen :-)

Redigeret af losser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der den seneste uge og døjet med deres annoncering af sex?

Hvis ik de næsten er helt væk så er har jeg oplevet at alle link til pigerne på side 6 , var forkerte. .

Belastende når man skal køre gennem hele Jylland og finde en fræk pige på vejen :smile:

 

 Jeg har lige snakket med dem, de siger at det selvfølig kun er i dag, de er væk fra nettet, men annoncerne er i den trykte udgave af travbladet.

 

Nu er jeg en ged til at tjekke om min annonce er i web-udgaven, som vi også betaler for, du skriver at det er den seneste uge?

 

Så hvis jeg skal hive dem i næsen, så er du sikker på det?

 

Derinde er de jo verdensmester i dårlige undskyldninger, om hvorfor vores annoncer ikke er i/eller fegl, som vi alligevel skal betale for! :mad:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er noget hø for begge parter.

Ja inden for den seneste uge har der været en dag hvor der slet ik var nogle annoncer og en anden dag hvor alle link til jeres side6 profil var forkerte alle sammen..

og det ved jeg da jeg har tjekket ekstra bladet på nettet flere gange om dagen for at finde pigen til i dag. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er noget hø for begge parter.

Ja inden for den seneste uge har der været en dag hvor der slet ik var nogle annoncer og en anden dag hvor alle link til jeres side6 profil var forkerte alle sammen..

og det ved jeg da jeg har tjekket ekstra bladet på nettet flere gange om dagen for at finde pigen til i dag. :sad:

 

Helt enig, har oplevet de samme problemer :sad:

 

Mvh

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan da godt se min annonce på nettet idag, og syntes ikke der var bøvl sidste uge? Nu har jeg ikke side6, men kan da ikke forestille mig de ikke passer på pigerne? Ens side6hjemmeside er jo kodet ind til ens bestillingsnr...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Torsdag og fredag passede side6 ikke, det gav nogle underlige opkald

- Taler du dansk?

- Og hvor i Aalborg er du så?

Jeg ringede til EB fredag, da sagde damen, at det ville blive ordnet indenfor få timer, hvilket det også blev. Dog er annonceteksten skubbet sammen i en stor klamumse :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi der er kludder i noget en enkelt gang? Ikke i min optik ;-) Det er også sket, at dankortsystemet har været nede i store dele af landet, jeg har stadig Dankort ;-)

Jeg får hovedparten af mine gæster gennem EB, så det vil være temmelig dumt ikke at annoncere der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke en grund mere til at boykotte Ekstra Bladet?

Nej ikke for mig, da 80 procent kommer derfra- altså gæster udefra. Så det er no go. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er også sket, at dankortsystemet har været nede i store dele af landet, jeg har stadig Dankort :wink:

 

 

DAGENS CITAT! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...