Hop til indhold

den hvide domina

Featured Replies

Skrevet

er der nogen her inde der har erfaringer med hende her http://denhvidedomina.dk ?

Skrevet

har du været der?

Skrevet

En anelse prætentiøst måske ;-)

Hvad bygger du dit udsagn på?

Viden, eller manglende evne til at forstå det beskrevne?

Skrevet

Det er da godtnok et ganske nyt og anderledes koncept, hun byder på.

Nogen der ved noget om, hvor cirka  hun holder til, og  hvad  hendes priser er?

Skrevet

Nogen der ved noget om, hvor cirka  hun holder til, og  hvad  hendes priser er?

Jeg kan ikke huske, hvor jeg har informationen fra, men det skulle være et sted omtrent midt mellem Sorø, Ringsted og Stenlille.

Allo-Allo

Skrevet

Hold nu op   :lol:   Vorherre til hest , rigtig god fornøjelse, til dem med helligt samleje.  :grin:  

Skrevet

Hvad bygger du dit udsagn på?

Viden, eller manglende evne til at forstå det beskrevne?

Jeg har forstået det så langt, at samlejet er helligt for hende....når hun nu sælger det for ussel mammon, tillader jeg mig at beskrive hendes selvforståelse som prætentiøs!

http://www.denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Sprog/Fremmedord/pp-pr/pr%C3%A6tenti%C3%B8s

Redigeret af McQueen

Skrevet

Det handler vel først og fremmest om at knalde. Får man så en bid af himlen, kan man nok blive lidt småreligiøs indtil, restløsheden og lysten kommer igen. Men så er den Hvide Domina sikkert klar med nadveren og endnu en velsignelse  :shock:

Redigeret af allo-allo

Skrevet

Jeg har forstået det så langt, at samlejet er helligt for hende....når hun nu sælger det for ussel mammon, tillader jeg mig at beskrive hendes selvforståelse som prætentiøs!

http://www.denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Sprog/Fremmedord/pp-pr/pr%C3%A6tenti%C3%B8s

Jeg synes du skal studere emnet nærmere. Du vil helt sikkert få en anden opfattelse. Dette sagt helt uden ironi, bid osv.

Skrevet

Jeg synes du skal studere emnet nærmere. Du vil helt sikkert få en anden opfattelse. Dette sagt helt uden ironi, bid osv.

En ret profan tilgang til hellighed måske?!

Men lad det nu ligge....

Mange piger giver da dejlige oplevelser med et anderledes set-up.

Det virker også  som om, at en del af de piger, der bruger lange advancerede beskrivelser om det faktuelle forhold (sex for penge) ofte gør det for deres egen skyld.

For bedre at kunne distancere sig fra og relativere deres egen eksistens i denne uhellige branche!

Redigeret af McQueen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.