Hop til indhold
Verbal

Kom nu med lidt hjælp, boys ;) Kinga fra nord/østjylland

Recommended Posts

He Verbal.

Jeg kan godt forstå, at du vil vide mere om Kinga. Ser dejlig ud.

Jeg er også interesseret, men jeg har lagt mærke til, at det er lettere at få hjælp, hvis man selv har bidraget med noget.

Det kan jo også være, at ingen af brødrene herinde har besøgt hende. Selvom vi er mange, er vi kun en brøkdel af alle, der besøger GPér.

Held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, spændende ser sgu da ud :) Jeg vil da håbe de vil hjælpe en newbie, så jeg kan komme i gang med at bidrage til den her gode side. Har brugt den i lang tid, men nu synes jeg det er på tide jeg kommer ind i kampen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig med lidt info om den her lille frækkert?? :-P

Nu har du efterlyst information om hende tre gange - tag nu en for holdet og få hende besøgt og skriv så en anmeldelse - det er således dette forum fungerer... :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

I know, men ved også man skal være på vagt når det er udenlandske piger, der har glansbilleder i deres annonce :) Hvis der så bare havde været noget der havde været inde og kigge de andre, men besøgstælleren siger 0 besøg :-P Der er jo ikke nogen ved om de har været der, hvis man ikke kigger :-P  Havde nok håbet at få lidt mere hjælp af de erfarne rotter herinde :oops:

Redigeret af Verbal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan så oplyse at det er "nye" billeder. Før var der 5-6 stk. og de var med ansigt. Seemed legit, men som førnævnt, ved man aldrig med de østeuropæiske piger...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøg hende, hvis hun er pæn, så tá skridtet videre og knep hende, du kan jo altid vende om i døren hvis du ikke kan li hvad du ser..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tror jeg snupper hende ved først givende lejlighed.. er hun kinky eller til noget ekstra sjov? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...