Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi denne klinik i dag, blev modtaget med kys og kram, da det er et års tid siden jeg havde været der sidst, kunne kende mig så snart jeg trådte ind af døren.

Fik en god massage, der blev virkeligt gået til den, det var godt for de ømme steder på kroppen.

Kan anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi denne klinik i dag, blev modtaget med kys og kram, da det er et års tid siden jeg havde været der sidst, kunne kende mig så snart jeg trådte ind af døren.

Fik en god massage, der blev virkeligt gået til den, det var godt for de ømme steder på kroppen.

Kan anbefales

Hej L75

Du og jeg har faktisk mødt hinanden...dog på tidspunktet uden at vide af det - men engang hos Wan, sad du i stuen og ventede, da jeg glad og frejdig, forlod stedet med et smil om læben....fordi jeg kunne se, at din beskrivelse af besøget, passede på tidspunktet og din egen beskrivelse af, at der kom én ud, mens du ventede - men kan forstå, at Wan, mod forventning, har slækket lidt på servicen.

Havde ellers varmet op til et besøg - men var så igen i tvivl om jeg alligevel skulle vælge Lyngbyvej...som du har vendt tilbage til.

Ved du om både Psarne og Nuud stadig er der...?

God massage og god søndag...og super at høre om dit livsmod - tænk at nogle herinde, tror du er 75 år, mens du jo faktisk bare mener du er fra 1975 :-P  :-P  :smile:  :D

Redigeret af Lucash

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Lucash, da du har set mig, ved du jo også jeg ikke er fra 1975, men faktisk er jeg fra 1937, altså 77 år, men stadig frisk til det frække, og gerne med lidt modne kvinder. Jeg håber du giver en beretning herinde når/hvis du besøger pigerne på Lyngbyvej

Ha en fortsat god søndag og nyd vejret, måske den sidste sensommerdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Lucash, da du har set mig, ved du jo også jeg ikke er fra 1975, men faktisk er jeg fra 1937, altså 77 år, men stadig frisk til det frække, og gerne med lidt modne kvinder. Jeg håber du giver en beretning herinde når/hvis du besøger pigerne på Lyngbyvej

Hej Livsnyder.

Wan fortalte mig, for længe siden, at hun har en kunde som er midt i 70´erne, der kigger forbi jævnligt.

Har godt studset over dine indlæg, og dit nick, og tænkt mine tanker, men nu falder brikkerne ligesom på plads.

Godt gået, jeg håber jeg kan holde fanen lige så højt, når jeg når op i 70´erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fodboldmanden

Er der nogle af jer der ved om man kan få fuld pakke her på lyngbyvej 5

Vh Jan59

Det står på deres hjemmeside: Ingen seksuelle ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fodboldmand

Det står der på næsten alle hjemmesider med thaimassage

så vidt jeg har læst mig til i diverse tråde herinde så er der til og få et HJ

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej L75

Ved godt mht. din alder det har du tidligere berettet om - super gået i din alder og giv den bare gas  :-P

Jeg har jo allerede lagt et par anmeldelser fra disse søde modne damer...men måske - vil jo nødig bare gentage mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft blandede oplevelser hos Phan. Første gang var det en sød dame, der for længst ville være pensioneret på byens andre klinikker. Hun gav helt OK massage, med gåtur på ryggen etc. Da jeg blev vendt om, var der nogle minutters blid opvarmning og så HJ uden at jeg blev spurgt. Hun kunne jo se, at jeg var klar... Fik desværre ikke navnet.

Anden gang var det en lidt yngre model, meget mager, ved navn Nitnoy. Ikke særlig engageret massage, men tilbød fuld pakke. Det køber jeg ikke efter 40 minutters massage, kun HJ. Som hun syntes skulle koste 500. Hun måtte nøjes med lidt mindre.

Stedet er vel i orden, super beliggenhed, damerne søde. De måtte godt se lidt fiksere ud: makeup, frisure, sød kjole etc. Man skal kun gå der hen, hvis man klart er til ældre damer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Shiny

Kender ikke navnet du beretter om. Men vi er jo nogle som er til "lidt" modne kvinder, hende jeg besøger er sidst i halvtresserne efter hendes udsagn, Var på besøg igen i fredags, da jeg har problemer med en "kold" skulder, det var en hård men god behandling jeg fik af 1 times varighed. Kommer snart igen. Ha en fortsat god søndag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen Livsnyder og øvrigheden

Tak for hilsen og jeg var så endnu engang forbi hos Psarne (flot stavemåde) og hun var i topform.

Blev så glad det lille myr, og fik også tilbuddet om begge, men takkede dog pænt nej.

Store smil og kram blev delt ud, sammen med rent lagen, rene bløde håndklæder, vand/kaffe og så af med kludene og på briksen.

Det er ikke nødvendigt mere, at fortælle om ømme punkter og hvilken massage, det ligger ligesom i luften.

Som sædvanlig med kompetente hænder, arbejdede hun sig gennem min krop og diverse punkter hvor det er værst....og når ryg, nakke baller, ben og fødder har været igennem - så starter hun på sin sædvanlige dejlige, langsommelige pirring af bagklap, inderlår og så den frække måde, hvorpå hun tager fat i Mini Luc bagfra under og op til maven, og så får man glæde af de små hænder, hele vejen tilbage  :smile: og man kommer næsten altid til, at løfte sig lidt op på knæ for, ekstra nydelse og plads - men idag var det enten ophobet lyster, hendes behandling og stemning der gjorde, at jeg desværre ikke nåede at vende mig, før der var ladet gevær og skal vi kalde det et "Vådeskud" i håndklædet jeg lå på. 

Det opdagede Psarne selvfølgelig, og så fik Mini Luc endnu mere fokus og behandling...og så grinede vi lidt af det, mens jeg lagde mig om på ryggen...men service i top som altid - så gav hun mig lige et rent tørt håndklæde, som jeg kunne ligge på. :smile:

Så mere god massage på forsiden, hoved (som jeg nyder 100%) og mere fødder...og så legede hun lidt omkring Mini Luc igen, men bare sådan lidt "tilfældigt" - der var nok heller ikke grund til mere. 

Dejlig service, søde damer og super massage - som altid - altså hvis man er til modne, rare, helt almindelige søde kompetente damer - uden nogen Miss Univers medaljer - så er Lyngbyvej i mine øjne helt perfekt.

God dag og week-end. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Luchas

glad for at du var tilfreds med dit besøg, så kan det være vi ser hinanden en dag, når vi nu begge igen kommer samme sted.

Ja pigerne på Lyngbyvej kan noget, og så er de sjove at være på besøg hos, Skal derud igen i næste uge, har stadig lidt problemer med skulderen, ha ha

Fortsat god dag til dig og de andre brødre herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...