Gæst Skrevet 11. Oktober, 2014 Hej, Nu hvor smækre Mette, forlader beskæftigelsesministeriet, er jeg kommet i tvivl om hvor jeg skal lægge min anmeldelse, er det under BDSM og Fetichisme, eller Piger og Klinikker i Christiansborg? Er der nogen der ved det? vh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 11. Oktober, 2014 den skal anmeldes under dansk slamsugerforening 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2014 Normalt tilbyder hun ikke Megafransk med slug, så du må have haft en god kemi med hende! Skal du prøve igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg har stor respekt for Mettes beslutning om at forlade klinikken. Men der er mange andre af deres vagtpiger, jeg kunne tænke mig at give en rap i røven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2014 Hvis der var nogen der fik et rap i røven, så var det Henrik Dam, da fru Mette overdrog ham butikken, tænk at tale sådan til en velanskreven,mangeårig politiker og minister: Husk lille Henrik at gennemfør hvad mor Mette siger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. November, 2014 DR2 siger ”Ti Stille Kvinde!” 06. november 2014 kl. 21:30 på DR2 Se evt Dr2 i aften, ikke overraskende, men alligevel chokerende. Et lille aber dabei, er det ikke mere sandsynligt at Astrid Krag, betaler for den slags ydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg