Hop til indhold

Eventyrlige Alice - mon-cherie

Featured Replies

Skrevet

De herrer

Dette er en advarsel eller anbefaling afhængigt af hvad man søger.

Jeg besøgte Eventyrlige Alice på mon-cherie ( mon-cherie.dk - det direkte link virker ikke) forleden. Det var mildt sagt en blandet fornøjelse.

Lad det være sagt med det samme Alice er virkelig serviceminded hun gør virkeligt hvad hun kan. Hun er dog lidt for "frisk" for mig - nogen gange er mindre snak bedst :smile:.  Hun tænkte tydeligvis heller ikke helt over hvad hun sagde - hun var lidt utilfreds med at hun ikke få håndklædet til at ligge rigtigt.....hvortil hun gu' hjælpe mig sagde "nå jeg tror lige jeg tager et rent"!!!!!!!!!! det gjorde hun så og hun var meget tilfreds med resultatet "se - det var meget bedre".  OK vi ved godt at håndklæderne bliver genbrugt MEN vi behøver ikke at få det skåret ud i beton.....

Da hun kom ind til præsentationen virkede hun ok for mig, men jeg kunne ikke se hendes krop rigtigt. Hendes billeder på profilen er taget med de helt rigtige vinkler. Dvs. at det er helt sikkert hende på billederne, men man kan ikke se hendes meget store operations ar som gør at hendes krop bliver lidt uformelig. Det kunne jeg heller ikke da hun kom ind. 

Nå penge skiftede hænder og jeg klædte mig af. lidt efter kom hun tilbage og klædte sig af -uhhhh...... ok det var ikke noget for mig med disse ar..... nå jeg var jo nøgen og havde betalt så jeg tænkte vi prøver at se hvad der sker....

Hendes franske er faktisk super godt og hun bruger hænderne helt rigtigt mens hun frækt kigger en i øjnene. Hun gav mig derfor lidt overraskende en ret god rejsning. Sex med hende er også OK og hun kan helt sikkert godt lide at få pik. Hun bliver mærkbart meget mere våd når hun har fået pik i et lille stykke tid.  Hun kysser ok og er helt sikkert med på legen fordi hun kan lide det....

Jeg kørte på et stykke tid men kunne ikke abstrahere fra hendes krop... Til sidst måtte jeg give op.....hun prøvede at redde situationen med lidt olie svensk - men der var ikke nogen chance for at det ville blive til noget så jeg stoppede seancen.

Hun gjorde mig elskværdigt opmærksom på at jeg var velkommen tilbage........det sker dog ikke. Til Mon-cherie men ikke til hende....

Som sagt anbefaling eller advarsel.  Hvis man er til god service og indlevelse og ikke går så meget op udseende så er Alice et ok valg, men hvis man er til smukke piger i babeklassen skal man nok vælge en anden.

Det er lidt hårde ord som jeg egentligt ikke havde lyst til at skrive, men hvis jeg kan hjælpe en broder med anmeldelsen så er det forhåbentligt ok.

For at slutte på en mere munter facon vil jeg lige benytte lejligheden til at takke alle Jer andre brødre som her har bidraget med gode anmeldelser gennem tiden.

Kanon

Skrevet

Nå så bliver du i det mindst fri for at blive anklaget for at skrive en annonce ;-)

Det er nemlig både det gode og det dårlige, at vi gerne vil have med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.