Hop til indhold
Buttman76

TANJA1 Brønderslev. Røven på komedie :)

Recommended Posts

Her lige en anmeldelse af dagens tur til Brønderslev. Valget var faldet på Tanja1 http://side6.dk/resultatside/?q=2312

Valget på Tanja blev besluttet da mit andet valgt måtte melde afbud . Har længe overvejet Tanja da jeg synes hun er smuk på en naturlig måde, og jeg kan godt lide en kvinde med former :) En BMI på 20 tænder ikke mig  :-P

Billederne af Tanja er ægte, og de nyeste er den hvor hun har de fleste tatoverringer. Idag har hun også nogle på begge lår, jeg synes de så hamrende frække ud på hende.

Jeg valgte Tanja fordi jeg i "travbladet" havde set at hun annoncerede med 30 min coktail for 800. Så kunne man lige vejre stemningen uden og blive ruineret samtidig . Vil dog påpege at jeg nu fortryder jeg ikke havde mønt med til 1 time  :mad:  så måtte nøges .

valget faldt på cocktail bestående af kæleri, blowjob, alm sex, med afsluttende prostata massage. Målet med mødet var og få afprøvet hendes prostata massage da det for mig er noget der virkelig rykker, hvis det blir gjort rigtigt :P

Fandt nemt hendes hus, og bankede på. Tanja åbnede smilende og glad i korset hvor brysterne hang ud.. WOW sikke et syn fra start af og jeg var solgt.

Vi gennemgik hendes menu, og vi fandt frem til hvad jeg ville have.

Kort resume af hvad der skete. Hun gik ud og vaskede sig mens jeg klædte mig af. Hun kom tilbage i rummet og begyndte og tungekysse mens hun kælede for mig, rigtig GFE oplevelse da der var meget kyssen og kælen inden hun begyndte og give et dejligt blowjob. Kunne mærke at hun også blev naturlig våd mens jeg gav finger, så noget gjorde man da rigtigt ;) 

Efter 5 min blow kyssede vi lidt igen inden hun begyndte og ride mig, Det var et fantastisk syn, og se hendes bryster gynge foran min mund som suttede blidt på vorterne.  Hun måtte stoppe med og ride mig efter kort tid da hun skælvede og blev helt fjern i blikket mens hun borede neglene ind i mit bryst :o Hvis ikke hun kom så fakede hun sgu fabelagtig hehe. 

Hun red så videre og pludselig mærkede jeg at hun begyndte og trykke en finger op bagi , det virkede, og hun hoppede af for og give mig min afslutning som jeg havde glædet mig til. Vil sige at det er den frækkeste prostata massage jeg har fået , og jeg har fået mange gennem tiden. Det endte med hun næsten bollede mig bagi mens hun høvlede på banditten og det holdt jeg kun til i kort tid.

bagefter snakkede vi lidt og hun kyssede videre og krammede selvom tiden var gået. Hun kaldte mig en bandit og hviskede mig i øret da jeg skulle til og gå at hvis jeg kom igen så skulle hun nok finde hendes påspændingsdildo frem  :eek: . Jeg grinte fjoget og sagde det ville jeg glæde mig til :P

Jeg var ude på gaden igen efter 50 min 800 kr fattigere og en KANON oplevelse rigere. Det er ikke sidste gang jeg har besøgt Tanja .

Håber i kan bruge denne anmeldelse. Hun er en dejlig kvinde som ikke kikker på klokken. Plus hun virker til og nyde sit job .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror jeg gav det samme omkring 2007. Hun har været glædespige længe, og jeg husker også at jeg havde en top oplevelse dengang. Desværre mener jeg dog ikke, hun tilbyd noget mega på daværende tidspunkt (fandtes det overhovedet?)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...