Ratata 2876 Skrevet 10. Oktober, 2014 (edited) Travbladet i dag: ÅRHUSNYHED ABSOLUT KEDELIG halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti. Ægte kys. 8616 6696 Østjylland Redigeret 10. Oktober, 2014 af Ratata 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 10. Oktober, 2014 Travbladet i dag: ÅRHUSNYHED ABSOLUT KEDELIG halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti. Ægte kys. 8616 6696 Østjylland overskriften skal skal ikke tænder du på den slags modeller så hop da på kragen god fornøjelse knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 10. Oktober, 2014 kan kun sige at det er falsk reklame det hun skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 10. Oktober, 2014 Hun har annonceret med den tekst og lignende i mange år - "savlende tandløse kys" f.eks. - og Travbladet er ret dyrt at annoncere i: Så tro det eller lad være - der må være gang i forretningen! Hvorvidt det er falsk reklame med god humor eller "the real deal" skal jeg ikke kunne sige. Har aldrig læst en anmeldelse. Men hvis jeg kun havde valget mellem hende og "Sutteklubben", der efter sigende er en ældre bøsse i en mørk entré i et højhus på Vestegnen, så tog jeg nok hellere kragen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 11. Oktober, 2014 Bare hun ikke lover mere end hun kan holde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 22. November, 2014 Kiggede lige i lørdagsudgaven af Travbladet, fordi de skrev noget om pensionsopsparinger på forsiden. Ville så tage den pågældende artikelside ud, og opdagede at jeg ikke alene stod med dén, men også med de to eneste sider med massageannoncer! Kun to sider med massageannoncer i Travbladet, på en lørdag!!! Av for pokker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 22. November, 2014 Jeg vælger at tro på at det er en som mig der har alt for god selvironi...for jeg overvejede lidt det samme, men blev frarådet det indtil folk *kendte* mig...jeg tænker at starte sådan, måtte være så reklameværdigt at det holdt...og så tror jeg iøvrigt...som i selv påpeger...at har hun reklameret i mange år...jamen, så må hun jo have gæster nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg