Hop til indhold
Ratata

Skal - Skal ikke ??

Recommended Posts

 

Travbladet i dag:

 

 

ÅRHUSNYHED ABSOLUT KEDELIG
halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti. Ægte kys.

8616 6696

Østjylland

 

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

 

 

Travbladet i dag:

 

 

ÅRHUSNYHED ABSOLUT KEDELIG

halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti. Ægte kys.

8616 6696

Østjylland

 

 

 

overskriften skal skal ikke :) tænder du på den slags modeller så hop da på kragen :) god fornøjelse 

 

knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har annonceret med den tekst og lignende i mange år - "savlende tandløse kys" f.eks. - og Travbladet er ret dyrt at annoncere i: Så tro det eller lad være - der må være gang i forretningen!

Hvorvidt det er falsk reklame med god humor eller "the real deal"  skal jeg ikke kunne sige. Har aldrig læst en anmeldelse. Men hvis jeg kun havde valget mellem hende og "Sutteklubben", der efter sigende er en ældre bøsse i en mørk entré i et højhus på Vestegnen, så tog jeg nok hellere kragen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede lige i lørdagsudgaven af Travbladet, fordi de skrev noget om pensionsopsparinger på forsiden. Ville så tage den pågældende artikelside ud, og opdagede at jeg ikke alene stod med dén, men også med de to eneste sider med massageannoncer! Kun to sider med massageannoncer i Travbladet, på en lørdag!!! Av for pokker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place

Jeg vælger at tro på at det er en som mig der har alt for god selvironi...for jeg overvejede lidt det samme, men blev frarådet det indtil folk *kendte* mig...jeg tænker at starte sådan, måtte være så reklameværdigt at det holdt...og så tror jeg iøvrigt...som i selv påpeger...at har hun reklameret i mange år...jamen, så må hun jo have gæster nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...