Hop til indhold
T.Hansen47

Ny klinik i Odense ?

Recommended Posts

Nu er der vel også forskel på om den nøjagtige adresse oplyses på telefonsvareren - eller om den først oplyses ved tidsbestilling  :)

Nogle piger - især de udenlandske, som kun er her i kort tid, er ofte ikke særlig diskrete mht. at oplyse adressen på telefonsvareren eller sende den på SMS, selvom man kun har ringet til nummeret - men for mig skiller den altså der, hvor man først får den nøjagtige adresse ved tidsbestilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der vel også forskel på om den nøjagtige adresse oplyses på telefonsvareren - eller om den først oplyses ved tidsbestilling :)

Nogle piger - især de udenlandske, som kun er her i kort tid, er ofte ikke særlig diskrete mht. at oplyse adressen på telefonsvareren eller sende den på SMS, selvom man kun har ringet til nummeret - men for mig skiller den altså der, hvor man først får den nøjagtige adresse ved tidsbestilling.

Jeg kan ikke helt se forskellen, hvis pigen ikke skriver adressen, skal den ikke ligge og flyde på nettet. Så må man lige selv ringe til den Telefonsvarer ;-) Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv nu at læse hvad jeg har skrevet tidligere i tråden. Jeg linker til pigens egen profil her på Eroguide, hvor adressen fremgår.

Den nye klinik ligger længere Andet sted på Sct. Jørgensgade 

rettet da det beskriver stedet for nøjagtig mvh Alleviator

Redigeret af Alleviator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...