Hop til indhold
Gæst

Trækkerpiger Ridehusgade i Odense

Recommended Posts

Gæst

For en uges tid siden var jeg en smut i Odense (arbejdsmæssigt) jeg havde fået et par hint fra een af kursusdeltagerne som havde lidt lokalkendskab, og da jeg havde tid til lidt sjov om aftenen, kørte jeg derfor lidt rundt i kvarteret ved Ridehusgade, og der var ret hurtig gevinst. (klokken var ca 20) Der stod 2 piger som tilsyneladende småkedede sig, - jeg fik en aftale med den ene, en yngre østpige, hun var vel ca 30-35 år og havde en flot slank krop. Hun guidede os til en parkeringsplads tæt ved området. 500 kr skiftede ejer og jeg fik efterfølgende en fin ydelse med dansk og blow, der var ikke noget at klage over, og det var selvfølgelig med kondom, men det er lidt besværligt i en bil, det var ok i mine yngre dage, men det er jeg vist blevet for gammel til.

Gentagelse: tror det ikke. Det er lidt underligt at samle prosituerede op, så vil jeg hellere besøge en massageklinik selvom det er lidt dyrere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tommeltot

Ved du om pigerne er gået på vinterferie, jeg var i området for et par dage siden, og der var kun en enkelt ældre pige, som ikke havde min interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Påfuglen

Jeg var forbi mandag aften kl 21-23, der var 5 øst piger, 3 ved stenhugger og 2 lidt længere ude.

en enkelt ældre mørk, lavbenet i den gamle strasse, hvor de danske piger holder til.

så de er ikke gået i hi, det gør de heller ikke så hellere fryse,

er det rigtig koldt, står de og danser og hopper.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...