Hop til indhold
Asger001

Daisy seduction girls

Recommended Posts

Jeg vil advare mod at besøge Daisy fra seduction girls. Har aldrig mødt en så berøringsangst pige i branchen, man må ikke røre hendes bryster, de er følsome siger hun, fjerner sin fisse så man ikke kan komme ordentligt til at slikke eller kneppe. Burde ikke Være i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Jeg var hos hende for ca 1 år siden. Hun virkede rimelig ny der. Hun er en lille pæn lys håret ung pige. Ik så store bryster. Jeg havde en okay oplevelse. Jeg kunne godt besøge hende igen, hvis det er hende som er på vagt den dag jeg får lyst. Men et mere planlagt besøg så ville jeg tage en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Daisy i sommer. Det var uengageret maskinsex. Hun gad dårligt nok give et blow job, selv om jeg havde betalt for det. Hun suttede så ringe, at jeg opgav det. Tiden blev der også snydt med, men det er et generelt problem hos Seductiongirls.

Jeg havde tidligere besøgt hende på Pussygalores, hvor hun i det mindste gav en middelmådig præstation. Jeg blev derfor overrasket, da jeg mødte hende hos Seductiongirls, da jeg havde forventet at møde en "debuterende" pige som hendes profil lovede. Jeg burde være gået, men var for liderlig netop hjemvendt fra ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i at det er et generelt problem med snyd med tiden på den klinik.

Jeg er ligeglad med de sædvanlige undskyldninger. Hvis klinikken vil have et godt omdømme, så sørger den for at stramme op på tværs af piger og telefon passere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger001 skrev, den 10.10.2014 at 02:19:

Jeg vil advare mod at besøge Daisy fra seduction girls. Har aldrig mødt en så berøringsangst pige i branchen, man må ikke røre hendes bryster, de er følsome siger hun, fjerner sin fisse så man ikke kan komme ordentligt til at slikke eller kneppe. Burde ikke Være i denne branche.

Hej .
Er det det den samme piger på SG daisy man ser på hjemmesiden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, den 10.10.2014 at 11:25:

Jeg var hos hende for ca 1 år siden. Hun virkede rimelig ny der. Hun er en lille pæn lys håret ung pige. Ik så store bryster. Jeg havde en okay oplevelse. Jeg kunne godt besøge hende igen, hvis det er hende som er på vagt den dag jeg får lyst. Men et mere planlagt besøg så ville jeg tage en anden.

Hej .
Er det det den samme piger på SG daisy man ser på hjemmesiden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, for 10 timer siden:

Hej .
Er det det den samme piger på SG daisy man ser på hjemmesiden ? 

Shit, så skulle du lige hive 3 tråde frem… denne her helt tilbage fra 2014?
Tænker det havde været mere formålstjeneligt at oprette en tråd i efterlysninger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...