Hop til indhold

Lexie ved Give - Megaskuffelse

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Lexi pga denne side: http://side6.dk/resultatside/?q=6618 Kørte ud til et sommerhusområde, fik nummeret og blev lukket ind af bagdøren... Spændt på at møde denne asiatiske skønhed trådte jeg ind og så at

hende der åbnede døren var en gammel og ikke for køn dame med en tudegrim  paryk.

Hun reklamerer med en asiatisk massage for 500,- Den eksisterede overhovede ikke på hendes menu der startede ved 1000 kr. .

Billederne er overhovedet ikke hende. Heller ikke hvis de var blevet taget for 40 år siden.

Så jeg mandede mig op, sagde sorry og gik. Fatter bare ikke hvorfor de smider de billeder ud som teasere....??

Skrevet

Fedt at du gik igen, det skulle jeg også have gjort. Besøgte hende da hun var i Vejers, og føj for en dårlig oplevelse!

ollie

Skrevet

Kan kun sige det samme..besøgte hende også i Vejers..og vildt vildt skuffet. Ville ønske jeg var gået igen i døren.

Skrevet

Har været der og heldig vis gik jeg igen. FAKE FAKE OG FAKE, er den bedste beskrivelse jeg kan give.

Tanken om en fræk kvinde fra Japan er ellers til loggende.

Skrevet
  • Author

Ha ha! Ja hvor dum kan man være... Tak for link

Skrevet

Besøgte Lexi pga denne side: http://side6.dk/resultatside/?q=6618 Kørte ud til et sommerhusområde, fik nummeret og blev lukket ind af bagdøren... Spændt på at møde denne asiatiske skønhed trådte jeg ind og så at

hende der åbnede døren var en gammel og ikke for køn dame med en tudegrim  paryk.

Hun reklamerer med en asiatisk massage for 500,- Den eksisterede overhovede ikke på hendes menu der startede ved 1000 kr. .

Billederne er overhovedet ikke hende. Heller ikke hvis de var blevet taget for 40 år siden.

Så jeg mandede mig op, sagde sorry og gik. Fatter bare ikke hvorfor de smider de billeder ud som teasere....??

Flot gjort du kunne gå igen!!..burde jeg have gjort også ved mit besøg.,dog ikke hos hende

• 1 month later...
Skrevet

Tak for info...

Var lige ved falde i fælden, men min fornuft ville lige søge på hende herinde.

Hun er nu i aalborg området...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.