Hop til indhold
mogms

Lexie ved Give - Megaskuffelse

Recommended Posts

Besøgte Lexi pga denne side: http://side6.dk/resultatside/?q=6618 Kørte ud til et sommerhusområde, fik nummeret og blev lukket ind af bagdøren... Spændt på at møde denne asiatiske skønhed trådte jeg ind og så at

hende der åbnede døren var en gammel og ikke for køn dame med en tudegrim  paryk.

 

Hun reklamerer med en asiatisk massage for 500,- Den eksisterede overhovede ikke på hendes menu der startede ved 1000 kr. .

 

Billederne er overhovedet ikke hende. Heller ikke hvis de var blevet taget for 40 år siden.

 

Så jeg mandede mig op, sagde sorry og gik. Fatter bare ikke hvorfor de smider de billeder ud som teasere....??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fedt at du gik igen, det skulle jeg også have gjort. Besøgte hende da hun var i Vejers, og føj for en dårlig oplevelse!

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der og heldig vis gik jeg igen. FAKE FAKE OG FAKE, er den bedste beskrivelse jeg kan give.

 

Tanken om en fræk kvinde fra Japan er ellers til loggende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Besøgte Lexi pga denne side: http://side6.dk/resultatside/?q=6618 Kørte ud til et sommerhusområde, fik nummeret og blev lukket ind af bagdøren... Spændt på at møde denne asiatiske skønhed trådte jeg ind og så at

hende der åbnede døren var en gammel og ikke for køn dame med en tudegrim  paryk.

 

Hun reklamerer med en asiatisk massage for 500,- Den eksisterede overhovede ikke på hendes menu der startede ved 1000 kr. .

 

Billederne er overhovedet ikke hende. Heller ikke hvis de var blevet taget for 40 år siden.

 

Så jeg mandede mig op, sagde sorry og gik. Fatter bare ikke hvorfor de smider de billeder ud som teasere....??

Flot gjort du kunne gå igen!!..burde jeg have gjort også ved mit besøg.,dog ikke hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...